OfficeMax Grand & Toy stawia na e-commerce i sprzedaż bezpośrednią

office_max

Office Depot ogłosił zamknięcie wszystkich 19 sklepów stacjonarnych w Kanadzie. OfficeMax Grand & Toy nadal będzie obsługiwał klientów biznesowych poprzez firmową stronę e-commerce, centra obsługi klienta, oraz bezpośrednich przedstawicieli handlowych.

„Koncentrujemy nasze siły na poprawie obsługi klienta w odpowiedzi na jego zmieniające się potrzeby biznesowe” – mówi Simon Finch, general manager OfficeMax Grand & Toy. „Nasi klienci zdecydowanie wolą internet, ponieważ oferuje więcej produktów, coraz więcej opcji wyboru i dostawę pod same drzwi”.

W ciągu ostatnich kilku lat, OfficeMax Grand & Toy zanotował ogromny wzrost dzięki kanałowi online. Sklepy stacjonarne odpowiadają za niewielki udział obrotów firmy (3%). W ciągu kilku nadchodzących miesięcy zamkniętych zostanie dziewiętnaście sklepów firmowych znajdujących się na terenie Kanady. Jednocześnie zwolnienia dotkną około 160 pracowników. Być może będą oni mieli szansę pozostania w firmie, jednak na innych stanowiskach.

Mimo redukcji stacjonarnej sieci dystrybucji, OfficeMax Grand & Toy nadal jest jednym z największych dostawców produktów biurowych dla firm w Kanadzie i nadal będzie wspierał klientów w całym kraju, głównie poprzez bezpośrednią sprzedaż. „Jesteśmy przekonani, że to skoncentrowane podejście pomoże nam poprawić poziom obsługi klienta i rozwinąć firmę” – dodaje Finch.

OfficeMax Grand & Toy należy do Office Depot, Inc., światowego lidera w dostarczaniu produktów, usług i rozwiązań biurowych. Obsługuje klientów w 57 krajach i przynosi roczne zyski warte 17 miliardów dolarów. Firma zatrudnia ponad 60 tysięcy osób, obsługuje klientów biznesowych i indywidualnych w 57 krajach, sprzedaje za pośrednictwem e-sklepu oraz 2200 salonów sprzedaży.

Przeczytaj cały artykuł w serwisie Evigo.com

Reklama

SCF 2017 Spring