Primamoda uruchomi sklep internetowy

buty-projektowanie-sklepu-online

Marka Primamoda, oferująca włoskie buty i torebki z wyższej półki, odświeżyła stronę internetową. Głównym powodem zmian jest przygotowanie firmy do wejścia na rynek e-commerce. Sklep internetowy Primamoda ruszy najprawdopodobniej na przełomie sierpnia i września.

Zmiany dotyczą strony internetowej Primamoda, prowadzonego przez markę bloga modowego oraz portalu relacji inwestorskich. Za wdrożenie wszystkich projektów oraz ich projekt graficzny odpowiada agencja interaktywna Bold Brand Commerce. specjalizuje się ona we wdrożeniach pod platformę Magento i to na tym właśnie silniku działa nowa wersja strony internetowej Primamoda. Poprzednio strona działała na autorskim CMS-ie.

Celem zmian było odświeżenie wizerunku strony, aby jak najlepiej oddawała ona prestiżowy charakter marki Primamoda, jak również przygotowanie do uruchomienia sprzedaży przez internet. Obecnie klienci mają możliwość zapoznania się z kolekcją poprzez zdjęcia wykonane w technologii 360 oraz Lookbookiem prezentującym niebanalne stylizacje z wykorzystaniem naszych butów i torebek. „Przygotowujemy się do uruchomienia e-sklepu, ale chcemy aby był on łatwy w obsłudze, dostarczał pełnej satysfakcji klienta i zapewniał równie wysoką jakość obsługi, jak w naszych sklepach stacjonarnych” – informuje Marlena Żurawska-Szuter, e-commerce manager w Prima Moda S.A.

marlena_szuter

Marlena Żurawska-Szuter, e-commerce manager w Prima Moda S.A.

Jak informuje Marlena Żurawska-Szuter, layout strony internetowej zmienił się diametralnie. „Przedtem układ był bannerowy, obecnie zgodnie ze światowymi trendami w branży, jest on kafelkowy. Niedługo pojawią się również filmy. Kafelki mają pełnić funkcję informacyjną i będą dodatkowo dynamicznie się zmieniały. Lookbook został osadzony na stronie w nowoczesny sposób, odeszliśmy od jego prezentacji w formie katalogu. Na kartach produktów udostępniliśmy liczne zdjęcia, które podkreślają piękno naszych produktów oraz zamieściliśmy szczegółowe opisy. Wszystko to z myślą o naszych klientach. Tych offline i online” – mówi. Produkty prezentowane są w dużym powiększeniu, w wypadku torebek załączane jest też zdjęcie ich wnętrza. Największą zmianą jest możliwość oglądania w widoku 360°. „Nasi fotografowie wykonują serie zdjęć, które następnie składane są za pomocą specjalistycznych modułów IT” – mówi Marlena Żurawska-Szuter.

Nowa strona internetowa jest wykonana w technologii RWD. Wyszukiwarka na stronie została wzbogacona o zaawansowane filtry, takie jak kolor czy typ materiału. Dodane zostały szczegółowe opisy produktów, które mają ułatwić wyszukiwanie.

Prace nad e-sklepem ciągle trwają, ale są już na końcowej fazie. Uruchomiony zostanie w przeciągu kilku miesięcy. „Zdecydowaliśmy się na platformę Magento, najlepszy aktualnie wybór na rynku, stosowany również przez największych graczy w branży e-commerce. Mamy już wybranego partnera, który będzie realizował zamówienia dla klientów oraz operatora płatności. Obecnie pracujemy nad automatyzacją procesów operacyjnych związanych z realizacją sprzedaży. Nastąpi również pełna integracja z systemem ERP, aby w e-sklepie na bieżąco dostępne były informacje o stanach magazynowych, gdyby klient chciał skorzystać z usługi click and collect.” – mówi Marlena Żurawska-Szuter.

Marka Primamoda obecna jest na Facebooku, portalu filmowym Vimeo oraz od niedawna na Instagramie. Obecność w social media wspomaga agencja Click Community z Krakowa. Obecnie trwają rozmowy i prace nad pozycjonowaniem strony internetowej, która niedługo stanie się e-sklepem Primamoda.

Marka Primamoda należy do firmy Prima Moda SA, której głównymi udziałowcami są Dariusz Plesiak, prezes zarządu, Renata Jankiewicz-Plesiak, wiceprezes Zarządu oraz INC Investments & Consulting. Firma posiada obecnie 36 salonów sprzedaży na terenie Polski.

Reklama

SCF 2017 Spring