Nowa aplikacja sprzedażowa sieci Victoria’s Secret

Victoria’s Secret wykorzystuje innowacyjne rozwiązania w najnowszej odsłonie swojej aplikacji na iPhone. Jedną z nowości jest przesyłanie powiadomień i wiadomości o nowych ofertach i promocjach.

Victoria secrets sprzedaż online

Użytkownicy aplikacji będą automatycznie powiadamiani o nowych promocjach

Aplikacja pozwala na wysyłanie wewnętrznych wiadomości i powiadomień, co jest częścią mobilnej strategii marki. Celem jest ułatwienie sprzedaży i zwiększenie zaangażowania, dzięki wartościowym aktualizacjom.

Dla każdej marki, przekaz wiadomości jest na wagę złota. „Klienci mogą zignorować wiadomości i powiadomienia, dlatego ważne jest aby wyselekcjonowali najistotniejsze i wybrane wiadomości” – mówi Zak Dabbas, współzałożyciel firmy Punchkick Interactive, odpowiedzialnej za stworzenie aplikacji.

Po otworzeniu aplikacji, klienci dostaną wiadomości dostosowane do siebie. Nowe treści będą się pojawiały co tydzień i będą dotyczyły aktualnych promocji, zniżek i wydarzeń. Od czasu do czasu pojawią się w niej gry związane z aktualną porą roku, świętem czy innym dużym wydarzeniem. Sprzedawcy zależy bowiem na regularnej interakcji ze swoimi klientami. Dzięki aplikacji, sprzedawca może trzymać lepszą kontrolę nad klientami, szczególnie młodszymi, korzystającymi głównie z technologii mobilnej. Nowa aplikacja Victoria’s Secret jest przy tym zintegrowanana z mediami społecznościowymi.

Victoria’s Secret to amerykańskie przedsiębiorstwo zajmujące się produkcją i sprzedażą luksusowej damskiej bielizny, odzieży i kosmetyków. Firma została założona w San Francisco w 1977 r. przez absolwenta szkoły biznesu Stanford, Roya Raymonda. Nazwa marki nawiązuje do brytyjskiej królowej Wiktorii. Główna siedziba znajduje się w Columbus, w stanie Ohio. Obecnie w Stanach Zjednoczonych znajduje się 1000 sklepów, oferujących produkty Victoria’s Secret.

Reklama

SCF 2017 Spring