Raport: wiadomości mobilne przyciągają klientów e-sklepów

Według raportu amerykańskiej firmy OtherLevels wśród 100 największych na świecie sprzedawców internetowych, 77 ma obecnie własną aplikację mobilną. Takie aplikacje dają sprzedawcom wyjatkowe atuty i są najlepszym narzedziem do  zachęcania klientów.

powiększ grafikę

OtherLevels sprzedaż internetowa

Aplikacja mobilna przede wszystkim sposób na reklamę e-sklepu. Jej stworzenie wiąże się z poważnymi kosztami więc nie wszyscy sprzedawcy decydują się na tegu typu inwestycje. Zwłaszcza, że dzisiejsi konsumenci nadal wolą kupować przez mobilną przeglądarkę niż przez aplikację mobilną.

Wzrost aplikacji mobilnych

Atutem najnowszych aplikacji mobilnych wypuszczanych na rynek przez e-sprzedaców jest fakt, że wysyłają one automatyczne powiadomienia. Sprzedawcy coraz częściej doceniają ten mobilny trend, usiłując wykorzystać możliwości dzisiejszej komunikacji poprzez różne dostępne kanały. Według raportu OtherLevels sprzedawcy powinni właśnie skupić się na wprowadzeniu wiadomości i powiadomień wewnątrz aplikacji.

Trendy na przyszłość

Len Shneyder, autor raportu, powiedział Evigo, że firmy powinny zidentyfikować swoich mobilnych użytkowników w celu ustalenia, czy większa ilość użytkowników sprawdzi maila czy powiadomienie. „W ten sposób sprzedawcy będą mogli lepiej dostosować swój przekaza, zyskując w ten sposób zainteresowanych czytelników, jak i klientów” – stwierdził Shneyder.

Pełna wersja artykułu dostępna na Evigo.com.

Reklama

SCF 2017 Spring