Raport: e-sklepy głównym miejscem zakupów artykułów przemysłowych

UPS online retailing

E-sklepy wygrywają walkę o klientów kupujących artykuły przemysłowe. Według raportu firmy UPS ponad 63% kupujących preferuje opcję dokonywania zakupów przez internet. Kluczowy jest dla nich dział obsługi klienta.

Platforma e-commerce pomaga dystrybutorom artykułów przemysłowych dotrzeć do klientów poza swoją stałą bazą, dając im nowe możliwości rozwoju. W zeszłym roku, 34% ankietowanych twierdziło, że zyskało nowych klientów spoza swojej dotychczasowej bazy dostawców.

Firma UPS wraz z pracownią badawczą TNS przeprowadziła badania w USA żeby lepiej zrozumieć całą procedurę zamawiania artykułów przemysłowych. Okazało się, że pomimo rosnącego rynku e-commerce, tradycyjne metody zakupów są nadal ważne dla klientów. Doceniają papierowe katalogi firm jak i dostęp do przedstawiciela handlowego.

Istnieje wiele powodów dla których klienci wolą kupować artykuły przemysłowe w e-sklepach. 64% docenia wgląd w koszty dostawy a 63% chce znać aktualną dostępność produktów. Natomiast 63% docenia wgląd na historię transakcji oraz widoczny oczekiwany termin dostawy.

Pełna wersja artykułu dostępna w angielskim serwisie Evigo.com

Tagi:

Reklama

SCF 2017 Spring