Brytyjski Morrisons dostarcza do paczkomatów polskiego InPost

Morrisons

Paczkomaty InPost pojawią się w supermarketach Morrisons w Wielkiej Brytanii. Umowa z Morrisons Supermarket – dysponującym siecią 500 sklepów w Zjednoczonym Królestwie. InPost zakłada, że do końca 2014 roku udostępni na Wyspach aż 1500 urządzeń.

Morrisons jest cenioną i godną zaufania marką w Wielkiej Brytanii, dlatego możliwość rozwoju sieci Paczkomatów InPost w placówkach tak stabilnego i perspektywicznego partnera jest dla nas ogromną szansą. Szczególnie budujące jest to, że nasze rozwiązanie prowadzi do poprawy jakości zarówno na tradycyjnym rynku handlu, jak i lepszego funkcjonowania branży e-commerce oraz sektora logistyki towarów. W ten sposób Paczkomaty InPost oferują wartość dodaną dla klientów oraz naszych licznych partnerów biznesowych. Od kwietnia 2013 roku – czyli w ciągu nieco ponad 1 roku – rozstawiliśmy w Wielkiej Brytanii prawie 1000 maszyn. Jesteśmy przekonani, że współpraca z Morrisons to doskonały ruch, by w dalszym ciągu dynamicznie rozwijać sieć na Wyspach.” – komentuje Lorna Mushing, Estate Manager InPost UK.

Plany dla e-commerce

Paczkomaty InPost coraz odważniej zdobywają rynek Wielkiej Brytanii. W lutym 2014 roku spółka informowała o sfinalizowaniu umowy z TfL – londyńskim zarządcą transportu miejskiego – na mocy której rozpocznie się instalacja sieci Paczkomatów InPost na parkingach przy stacjach londyńskiego metra. W I kwartale 2014 roku Grupa Integer.pl potwierdziła także finalizację umowy z VisualSoft – wiodącym dostawcą rozwiązań z zakresu e-commerce i specjalistą ds. usług hostingowych oraz marketingu online. Plany Grupy Integer.pl zakładają, że docelowo na Wyspach zostanie zainstalowanych aż 2000 rewolucyjnych urządzeń.

„Od kilku miesięcy ściśle współpracujemy z przedstawicielami InPost i omawiamy kwestie odpowiedniego ustawienia Paczkomatów InPost na terenie naszych sklepów w całej Wielkiej Brytanii. To przedsięwzięcie pozwoli naszym klientom na korzystanie z usług szybkiego, samodzielnego odbierania i nadawania paczek. Jesteśmy pewni, że nasza współpraca będzie bardzo owocna dla obu stron” – mówi Stacey Elsworth, Estates Data & Information Manager w Morrisons.

Światowa ofensywa

„Postawiliśmy sobie bardzo ambitne cele, które chcemy zrealizować w Wielkiej Brytanii w ciągu najbliższych kilku lat. Jesteśmy niezwykle dumni z naszej oferty, którą z pewnością będziemy konsekwentnie ulepszać. Dzięki temu, że odbiór paczki zajmuje tylko kilka sekund, Paczkomaty InPost z pewnością staną się najchętniej wybieraną formą dostawy w Wielkiej Brytanii” – dodaje Andy Taylor, Dyrektor Zarządzający InPost UK.

Paczkomaty InPost są obecne w 20 krajach na całym świecie. Niedawno rozpoczęła się ekspansja Paczkomatów InPost w Azji i na Bliskim Wschodzie. Na mocy umowy z CX Courier – czołowym azjatyckim operatorem kurierskim – InPost rozstawi w Hong Kongu 300 Paczkomatów do końca 2016 roku. Pierwsze maszyny w tym regionie świata pojawią się już we wrześniu 2014 roku, a około 150 z nich zostanie zainstalowanych do końca 2015 roku.

Z kolei na Bliskim Wschodzie sfinalizowano umowę z Aramex Group – czołowym graczem na rynku usług logistyczno-transportowych, która pozwoli na stworzenie pierwszej na Bliskim Wschodzie i w Afryce transgranicznej sieci Paczkomatów InPost. Oficjalny start sieci nastąpi pod koniec 2014 roku i obejmie docelowo kilkanaście krajów, w tym m.in.: Zjednoczone Emiraty Arabskie, Arabię Saudyjską, Oman, Bahrajn, Katar, Jordanię, Liban, Kuwejt, Egipt oraz Republikę Południowej Afryki.

Międzynarodowa ekspansja Paczkomatów InPost jest realizowana we współpracy z funduszem PineBridge i zakłada uruchomienie 10.000 Paczkomatów w Europie w ciągu najbliższych 3 lat. Obecnie trwają prace nad pozyskaniem około 6000 lokalizacji na kolejne urządzenia. W ciągu najbliższych 3-4 lat Paczkomaty InPost pojawią się również w obu Amerykach.

Tagi:

Reklama

SCF 2017 Spring