Amplience: najważniejsze strategie sukcesu w e-commerce

Amplience

Nie jest tajemnicą, że rynek zakupów online bardzo urósł w ciągu ostatnich. Jak wynika z raportu Forrestera, rynek amerykańskiego e-commerce osiągnie do 2017 roku wartość 370 miliardów dolarów i wyprzedzi wzrost sprzedaży w sklepach tradycyjnych. Stwarza to sprzedawcom spore możliwości. aby odnieść sukces w e-commerce kluczowa jest jednak umiejętność przeniesienia doświadczenia ze sprzedaży stacjonarnej do internetu – pisze Rory Dennis, dyrektor generalny Amplience.

Jednym z atutów salonów sprzedaży nad kanałami cyfrowymi jest to, że następuje bezpośrednia interakcja klientów ze sprzedawcami i produktami. Można osobiście sprawdzić szew na bluzce czy szczegóły dekoracji wazonu. W sklepach internetowych udostępnia się powiększone zdjęcia produktów, jednak nie dają one aż takiego wglądu w szczegóły, żeby zbudować ten sam rodzaj pewności do zakupu, który zyskujemy w salonie.

Dynamiczne obrazowanie

Rozwiązania tego problemu dostarcza technologia. Dzięki dynamicznemu obrazowaniu można pokazać produkty w ogromnym, wielopoziomowym powiększeniu tak, aby klienci mogli obejrzeć każdy szczegół faktury i zyskali całościowy obraz tego, jak produkt jest wykonany. Zamiast skupiać się na konkretnych aspektach produktów, dynamiczne obrazowanie umożliwia obracanie produktów wokół osi i pod różnymi kątami. Ponieważ oferowane są różne kadry, klient zwraca uwagę na szczegóły niewidoczne na tradycyjnych płaskich zdjęciach.

Interakcja poprzez wideo

Filmy wideo zyskują na znaczeniu jako popularny kanał interakcji z klientem. Marketerzy mogą stosować filmy, aby zapewnić klientom jak najbardziej angażujące doświadczenie zakupowe i to na wszystkich poziomach – od strony głównej e-sklepu aż po podstrony produktowe.

Responsywny design

Kanał mobilny staje się coraz bardziej popularną platformą e-commerce. Najnowsze badania comScore pokazują, że m-commerce rośnie dwa razy szybciej niż zwykły handel online. Dlatego niezbędne jest zapewnienie klientom spójnego doświadczenia na wszystkich platformach. Niezbędną technologią, która pozwoli to osiągnąć, jest Responsive Web Design.

Rory Dennis jest dyrektorem generalnym Amplience, platformy zajmującej się marketingiem za pomocą mediów interaktywnych.

Przeczytaj cały artykuł w angielskim serwisie Evigo.com

Reklama

SCF 2017 Spring