Fashiola podbija brytyjski rynek e-commerce

Holenderska wyszukiwarka internetowa Fashiola, specjalizująca się w branży odzieżwoej, wchodzi na rynek brytyjski. Z tej okazji przygotowano promocję, w ramach której firma rozda ubrania o łącznej wartości 2 tys. funtów.

fashiola e-commerce

Źródło: Fashiola.co.uk

700 tys. odwiedzin dziennie

Fashiola.co.uk. specjalizuje się w odzieży damskiej, męskiej oraz dziecięcej. W wyszukiwarce znaleźć można towary producentów takich jak Topshop, Marks & Spencer, Hugo Boss, Diesel, Topshop, Burberry i Replay, a współpracuje ona m.in. z sieciami House of Fraser, Urban Outfitters, Dune London oraz Coast. Łącznie w asortymencie znajdują się ponad trzy miliony produktów z 500 różnych sklepów. Dzienna liczba unikalnych odwiedzin strony sięga 700 tys., a średnia liczba zapytań w jednym miesiącu – dwóch milionów, i to biorąc pod uwagę jedynie Holandię i Niemcy. Strona oferuje szeroki wybór parametrów wyszukiwania, pozwalających na kategoryzację wyników oraz ustawienie systemu notyfikacji informujących o promocjach oraz dostępności produktów.

E-commerce w dobrym stylu

Fashiola nie ogranicza się jednak stricte do e-commerce. Portal oferuje także porady ekspertów ze świata mody, które znaleźć można na specjalnym blogu, cieszącym się 25 tysiącami czytelników. Dzięki poradnikowi „Fashiola Stylebook” konsumenci mogą kompletować własne kolekcje ubrań, a następnie dzielić się nimi online oraz porównywać swoje kreacje z pomysłami innych użytkowników. Stylebook pozwala na zestawianie ze sobą różnych produktów oraz modyfikację poszczególnych elementów, dzięki czemu można stworzyć własny, unikalny zestaw.

Pozytywna reakcja

Według Petera Langenkampa, dyrektora zarządzającego Fashiola, na rynku istnieje wiele e-sklepów oferujących produkty odzieżowe, jednak znalezienie zestawu produktów odpowiadającego gustom kupującego stanowi nie lada wyzwanie. „Rozwiązaliśmy ten problem oferując naszym klientom bogaty wybór wszelkich możliwych marek, stylów i rozmiarów w konkurencyjnych cenach” – tłumaczy Langenkamp. „Ekspansja na rynek brytyjski napawa nas optymizmem” – dodaje. Według szacunków firmy, odzieżowy e-commerce w Wielkiej Brytanii pod koniec roku 2014 osiągnie wartość 6,9 miliarda funtów.

„W przeciągu zaledwie doby od startu brytyjskiej wersji serwisu informacja o jego uruchomieniu opanowała Twittera, a moja skrzynka mailowa została zapchana wiadomościami na ten temat. Reakcja na nasz start okazała się bardzo pozytywna” – powiedział Jill Hekman, menadżer Fashiola w rozmowie z Evigo.

Zapraszamy do zapoznania się z pełną wersją artykułu w serwisie Evigo.com.

 

Reklama

SCF 2017 Spring