Hybris i Symcore: współpraca w zakresie omnichannel

hybris omnichannel

Dziś sprzedaż, nie tylko internetowa, to przede wszystkim sprawne zarządzanie relacjami z klientem – w tym zgadzają się ze sobą zarówno Symcore, jak i hybris. Wspólne priorytety w biznesie przełożyły się na współpracę partnerską firm.

Jak skutecznie wdrożyć model omnichannel

„Współpraca hybris i Symcore ma na celu przede wszystkim zapewnienie sprzedawcom, zainteresowanym transformacją swojego obecnego modelu sprzedaży na model omnichannel, profesjonalnego doradztwa przez cały proces jego implementacji. Dzięki temu będą oni mogli jeszcze lepiej poznać nowoczesny model zarządzania sprzedażą i w rezultacie uzyskać dodatkowe korzyści biznesowe” – tłumaczy Bartosz Niwiński, dyrektor regionalny firmy hybris na Europę Środkowo-Wschodnią w rozmowie z redakcją Evigo.pl.

„W naszej pracy skupiamy się na doradzaniu na etapie strategii i planowania działań w e-commerce oraz efektywnym rozwoju istniejących biznesów. Naszymi partnerami są liderzy europejskiego rynku wśród dostawców rozwiązań technologicznych i biznesowych. Współpraca z hybrisem poszerza nasze doświadczenie i wiedzę, szczególnie jeśli chodzi o realizację projektów w podejściu omnichannel” – mówi Justyna Skorupska, CEO Symcore.

Umocnienie pozycji i wsparcie dla e-commerce

„Dla naszej firmy liczą się partnerskie relacje biznesowe oraz doskonała znajomość realiów polskiego rynku e-commerce, a to właśnie zyskaliśmy dzięki tej współpracy. Umacniamy naszą pozycję i wspieramy lokalny e-commerce” – komentuje Niwiński. „Realia współczesnego rynku sprzedaży, gdzie rośnie znaczenie sprzedaży internetowej, wymagają transformacji strategii biznesowej organizacji z podejścia silosowego, gdzie istnieje rozdzielność kanałów sprzedaży, na podejście omnichannel, w którym wszystkie kanały są równolegle zarządzane, a przy tym transparentne dla klienta. Jednak obok wyboru właściwej technologii istotne jest również by proces jego implementacji przeszedł w jak najmniej inwazyjny sposób dla organizacji” – dodaje w rozmowie z redakcją Evigo.pl

„W ostatnim raporcie Forrestera (The Forrester Wave: B2B Commerce Suites, Q4 2013) hybris, spółka będąca częścią SAP, został nazwany liderem rozwiązań biznesowych w sektorze B2B. Symcore w pracy z klientami stawia na długofalowe, uczciwe relacje, a wysoka i stabilna pozycja rynkowa naszego partnera dodatkowo zwiększa ich poczucie bezpieczeństwa” – dodaje Justyna Skorupska.

hybris, spółka będąca częścią SAP, od początku swojej działalności skupia się na technologiach ułatwiających i usprawniających handel. Z usług firmy korzystają m.in.: Lufthansa, Douglas, Nespresso czy Nikon.

Symcore to grupa specjalistów z wieloletnim doświadczeniem w branży online, IT, a także w realizacji międzynarodowych projektów e-commerce. Zespołem zarządza Justyna Skorupska, wcześniej odpowiedzialna m.in. za wprowadzenie na polski rynek e-commerce rozwiązania FACT-Finder. Symcore działa w obszarach związanych z rozwojem strategicznym przedsiębiorstw, edukacją w dziedzinie e-commerce oraz transferem wiedzy.

Reklama

SCF 2017 Spring