EBay: Mistrzostwa Świata w piłce nożnej mają ogromny wpływ na e-commerce

football

EBay Advertising, spółka należąca do eBay Inc., przewiduje duży wzrost obrotów z zakupów online dokonywanych w godzinach nadawania transmisji spotkań w ramach Mistrzostw Świata Piłki Nożnej, gdyż coraz więcej osób korzysta z wieloplatformowych odbiorników telewizyjnych.

Oglądanie telewizji z podglądem na inny kanał staje się coraz bardziej powszechne. Badania przeprowadzone przez brytyjski kanał telewizyjny ITV potwierdzają ten trend. Stwierdzono również, że o 225% wzrosła liczba tych, którzy w wolnej chwili jednocześnie oglądają telewizję i przeglądają strony internetowe.

Możliwość spieniężenia meczu

Dane opublikowane przez eBay dotyczą transmisji ostatniego meczu reprezentacji Anglii podczas turnieju Euro 2012. Na platformie eBay.co.uk wpisywano co dwie sekundy zapytanie o koszulkę piłkarską. Raport pokazuje również, że w ciągu ostatniego miesiąca co godzinę kupowano na eBay 24 koszulki. Pomiędzy 19:00 a 21:00 podczas meczu przgranego przez Anglię, eBay.co.uk sprzedał cztery tysiące koszulek reprezentacji. W związku z tym eBay przewiduje, że skoro w tym roku mecze będą transmitowane bardzo późno, firmy powinny wykorzystać okazję i rozszerzyć zakres działań reklamowych, aby dotrzeć do klientów, którzy przeglądają zasoby sieci w oczekiwaniu na transmisję.

Nie tylko gadżety dla fanów

W Wielkiej Brytanii podczas przygotowań do turnieju Euro 2012, statystyki pokazały, że o 20% wzrosła liczba zapytań wyszukiwanych za pośrednictwem szerokoekranowych odbiorników telewizyjnych.

Podczas meczu ćwierćfinałowym z Włochami, który wykluczył Anglię z turnieju, na eBay pojawiło się ponad 35 tysięcy zapytań o produkty takie jak torebki i 50 tysięcy zapytań o sofy. EBay radzi, by oddzielić fanów piłki nożnej od osób, które się nią nie interesują tak, aby inspirować do zakupów nie tylko zagorzałych kibiców.

Przeczytaj cały artykuł w angielskim serwisie Evigo.com

Tagi:

Reklama

SCF 2017 Spring