Marc Jacobs Beauty z innowacyjnym sklepem internetowym

Uruchamiając w 2013 roku markę Marc Jacobs Beauty, słynny amerykański projektant zmienił oblicze makijażu tak samo, jak zrewolucjonizował świat mody. Dzięki nowo uruchomionemu sklepowi internetowemu kreatywny i luksusowy świat Marca Jacobsa dostępny będzie na komputerach i urządzeniach mobilnych.

MJ1

Sklep Marc Jacobs Beauty zaprojektowała i wdrożyła agencja Duncan/Channon, ta sama, która odpowiada za projekt strony internetowej Marc Jacobs Beauty, podpiętą pod stronę Sephory. Agencja z siedzibą w San Francisco specjalizuje się we wprowadzaniu na rynek nowych marek i reaktywowaniu już istniejących. Na oficjalnej stronie Duncan/Channon czytamy: „położyliśmy nacisk na to, aby projekt oddawał unikalny styl Marca Jacobsa. Oprócz treści strony i user experience, włożyliśmy wysiłek w internetową kampanię reklamową, która miała oddać charakter marki.”

MJ2

Jak wyjaśniono na stronie internetowej Marc Jacobs Beauty „W tym samym stylu co marki modowe, Marc przedefiniował luksusowe kosmetyki. Każdy element sklepu odzwierciedla charakterystyczny styl Marca.” Inspirację czerpie z zaplecza pokazów mody, gdzie pracował za kulisami przy stylizowaniu modelek.

MJ4

Świat Marca Jacobsa

Jak wynika z oświadczenia firmy, strona internetowa ma na celu „sprawić, żeby użytkownik zanurzył się w świat Marc Jacobs Beauty. W sklepie internetowym dostępne będzie 150 markowych produktów, użytkownicy zyskają też dostęp do oferty limitowanej.”

MJ5

Strona cechuje się innowacyjnością, nowoczesnym designem, łatwą nawigacją, wysokiej jakości zdjęciami produktów, a próbki oddają naturalny kolor produktu. Wszędzie widać osobisty udział Marca jacobsa, pojawiają się odręcznie napisane przez niego notatki i autorskie recenzje.

Przeczytaj cały artykuł w angielskim serwisie Evigo.com

Reklama

SCF 2017 Spring