Zalando otwiera 3500 nowych punktów odbioru

infografika-zalando-2048x926

Popularny sprzedawca internetowy Zalando uruchomił tysiące nowych punktów odbioru na terenie Wielkiej Brytanii. Mają one wspomóc obsługę klienta, usprawnić wysyłki i zwroty, a także skrócić okres oczekiwania na przesyłkę. Punkty odbioru będą dostępne na stacjach benzynowych, w kioskach z gazetami i supermarketach

Niemiecki sklep powstał w 2008 roku, jego główna siedziba znajduje się w Berlinie. Początkowo prowadził wyłącznie sprzedaż butów, obecnie oferuje szeroką kolekcję produktów, sprzedając je na 15 rynkach. W ciągu pierwszego kwartału 2014 roku strona internetowa Zalando przyciągnęła 322 miliony użytkowników.

Członek zarządu Zalando, Rubin Ritter powiedział: „Początek roku był obiecujący, w pierwszym kwartale tego roku znacznie wzrosły przychody, realizujemy zatem nasze plany na 2014 rok. Dobre wyniki w pierwszym kwartale zapowiadają, że posuwamy się naprzód, jednak jeszcze nie osiągnęliśmy zakładanych przychodów w 2014 roku.” Jak podaje Zalando, poziom przychodów wzrósł rok do roku, jednak pierwszy kwartał 2014 roku firma zakończyła pod kreską. Powodem jest sezonowość oraz ciągłe inwestycje w rozwój grupy.

W Wielkiej Brytanii obsługą ponad 3500 zajmuje się firma logistyczna Hermes. W ramach współpracy dla przesyłek Zalando udostępniono sieć punktów rozlokowanych na terenie Wysp Brytyjskich. Ostatnio liczba brytyjskich klientelów internetowych i liczba wysyłanych przesyłek rosła najszybciej w historii i nie wygląda na to, żeby wzrost ten miał wyhamować. Obroty zalando wzrosły o 35% w porównaniu z pierwszym kwartałem 2013 roku (osiągnęły wartość 501 miliona euro).

Przeczytaj cały artykuł w angielskim serwisie Evigo.com

Tagi:

Reklama

SCF 2017 Spring