Magazyn Grazia kupił modową platformę e-commerce

woman-shop-london

Grupa Mondadori do której należy Grazia International Network, wkroczyła w sektor detalu kupując modowy e-sklep London-Boutiques.com. Jako wydawnictwo, pragnie być liderem posiadającym globalną platformę e-commerce.

Pod koniec roku powstanie także platforma Graziashop.com, która ma na celu połączenie treści magazynu z e-sklepem, umożliwiając czytelnikom kupna artykułów przedstawionych na stronach czasopisma. Obecnie, magazyn Grazia jest publikowany w 23 krajach i ma łącznie 17 milionów czytelników, wraz z 14 milionami czytelników internetowych.

London-Boutiques.com zajmuje się sprzedażą artykułów w Brytyjskim stylu, tworząc przy tym globalne centrum e-commerce. Mondadori pragnie stworzyć podobną platformę dla swoich czytelników, stąd pomysł tej współpracy.

london_butiques

Według dyrektora Mondadori Ernesto Mauri, nabytek jest pierwszym krokiem do rozwoju rozpoczynającego się w Londynie, największym Europejskim rynkiem e-commerce, i poszerzającego się do innych dużych miast Włoch czy Francji. Celem jest dotarcie do wszystkich krajów, w których publikowany jest magazyn Grazia.

Grazia wyprzedza inne międzynarodowe czasopism modowe ze względu na swój szybki rozwój i innowację.

Internetowy sklep London-Boutiques.com powstał w 2012 roku i oferuje ponad 200 marek pochodzących od 35 niezależnych detalistów. Oferuje artykuły dla kobiet oraz artykułu lifestyle. Na stronie e-sklepu można znaleźć także blogi modowe oraz informacje na temat spędzania wolnego czasu w Londynie. Evigo usiłował skontaktować się z firmą London-Boutiques.com, ale firma odmówiła komentarza.

Międzynarodowa sieć Grazia powstała w 2005 przez wydawnictwo Mondadori i publikuje magazyn Grazia w 23 krajach. Łączny nakład wynosi 8 milionów.

Przeczytaj pełną wersję artykułu w serwisie Evigo.com

Reklama

SCF 2017 Spring