Orbitvu: doskonała fotografia podstawą skutecznej sprzedaży

Grupa Unity

Klienci podświadomie oceniają ofertę sklepu internetowego na podstawie jego walorów wizualnych, a w szczególności na podstawie zdjęć produktów. Decyzja zakupowa podejmowana jest średnio w 2,5 sekundy, a to za mało żeby czytać opisy. Dlatego kluczem do wysokiej sprzedaży są dobre zdjęcia – przekonuje przedstawiciel firmy Orbitvu.

Prezentacja wygłoszona podczas Akademii Unity w Krakowie wygłoszona została przez Roberta Wiącka z firmy Orbitvu. Przedstawił on zasady zamieszczania zdjęć produktów w e-sklepie. „Celem fotografii produktowej jest przekazanie informacji o produkcie, nie jest to taka sama fotografia jak reklamowa. Produkt musi być przedstawiony w sposób obiektywny oraz informacyjny. Cechy takiej fotografii są inne niż zdjęć, które wykorzystujemy w kampaniach aby zachęcić klienta do zakupu” – mówił Robert Wiącek.

Akademia Unity

Robert Więcek, Orbitvu: standaryzacja zdjęć zamieszczonych w e-sklepie decyduje ich profesjonalizmie

Standaryzacja zdjęć zamieszczonych w e-sklepie decyduje ich profesjonalizmie. Wszystkie fotografie produktowe muszą być wykonane pod takim samym kątem, w takim samym oświetleniu i z takim samym tle. Tradycyjne zdjęcia wykonywane w 2D pomału zaczynają odchodzić do przesłości. Najnowszym trendem są nteraktywne przewodniku po produkcie. Zawierają one specjalne punkty „hotspot”, które odsyłają do opisów szczegółowych.

W prezentacji takiej można zastosować zdjęcia makro. Zdjęcia dodatkowe w 2D zawierają informacje szczegółowe np o tym z jakiego materiału jest wykonany. Jak informuje Robert Wiącek, celem jest, aby klient nie musiał czytać opisów, wszystkie informacje są w prezentacji interaktywnej. Liczba ujęć produktu zwięszka jego sprzedaż nawet o 50%. Im więcej zdjęć w e-sklepie tym skuteczniejsza sprzedaż.

Orbitvu oferuje zestawy do fotografii 2D/3D/ 360°, oraz kompaktowe studia fotograficzne, a także usługi w chmurze. Firma działa w 28 krajach na całym świecie, w tym w USA, Australii i Skandynawii, a swoją siedzibę ma w Tarnowskich Górach. Jako pierwsza na świecie stworzyła inteligentną technologię usuwania tła produktu, za co została wielokrotnie nagrodzona. Orbitvu oferuje też rozwiązanie systemowe Future Shopping, które integruje kanały e-commerce, m-commerce, retail i outdoor/indoor i wykorzystuje swoją chmurę do wielokanałowej komunikacji produktu. Z produktów firmy korzystają m.in. Rossmann, Inditex, Vision Express, Wittchen, Venezia, CCC i Toya.

Tagi:

Reklama

SCF 2017 Spring