Ecommerce Day Poland: najnowsze trendy w handlu internetowym

Ecommerce Day Poland

Ecommerce Day Poland to konferencja skierowana do właścicieli sklepów internetowych. Podczas wydarzenia e-sprzedawcy otrzymają odpowiedzi na najważniejsze pytania związane ze sprzedażą w internecie. Wśród prelegentów zaproszonych na konferencję znaleźli się między innymi przedstawiciele takich firm jak Google, Facebook, Sociomantic Labs, PayPal czy Shoplo.

Konferencja Ecommerce Day Poland odbywa się na Stadionie Narodowym w Warszawie. Podczas jednego dnia uczestnicy mogą obejrzeć 13 prezentacji, który potrwają łącznie prawie dziewięć godzin. Organizatorem wydarzenia jest firma Shoplo.

Trendy w analityce internetowej

Artur Kurasiński, twórca narzędzia analitycznego Fokus – smarter analytics, podczas swojej prelekcji będzie chciał zainteresować słuchaczy kwestią zbierania i analizowania danych na przykładzie narzędzia Fokus. „Z doświadczenia naszych klientów i osób, które testują Fokusa wynika, że jest bardzo wiele wskazówek, metryk i informacji, które umykają nam (a są bardzo cenne). Będę także mówił o możliwości wysnuwania wniosków z danych historycznych a także o tym jak dokładnie możemy przewidywać przyszłość” – powiedział Kurasiński w rozmowie z Evigo.

Co nowego w e-mail marketingu?

„W wystąpieniu „Najważniejsze trendy w reklamie zautomatyzowanej dla Twojego biznesu” skupię się przede wszystkim na nowatorskich rozwiązaniach dla branży e-commerce. Nie zabraknie w nim praktycznych porad, dzięki którym sklepy internetowe będą mogły zwiększyć skuteczność swoich działań reklamowych. Opowiem również o nowych trendach w marketingu internetowym, których wdrożenie pomoże odnieść sukces w przyszłości. Jednym z nich będą rozwiązania mobilne, które z każdym rokiem zdobywają coraz większą popularność. Omówię także nasze podejście do personalizacji reklam w formacie display” – powiedział Mariusz Pawełczyk, Sales Director CEE, Sociomantic Labs, w rozmowie z Evigo.

„Opowiem też o korzyściach, jakie można odnieść dzięki wdrożeniu zautomatyzowanej reklamy osobistej (ang. programmatic) oraz wyjaśnię, jak wykorzystać ją do realizacji celów sprzedażowych. Nie zabraknie także case study na temat wykorzystania synergii wymienionych wcześniej rozwiązań. Myślę, że najbardziej zainteresuje ono branżę fashion, ale będzie też ważne dla wszystkich, którzy chcą prowadzić kampanie w kanale mobilnym” – dodał.

Maciej Ossowski, Director of Education & CEE Business Development w firmie GetResponse opowie o tym, jak email marketing zmienił się na przestrzeni ostatnich 5 lat oraz jakie zmiany warto wprowadzić w komunikacji e-sklepu aby newslettery nadal były mocnym narzędziem generującym ruch do sklepu oraz zamówienia. „Opowiem także o tym jak połączyć automatyczne wysyłki maili personalizowanych do indywidualnych odbiorców z komunikacją tradycyjnego newslettera” – powiedział Ossowski w rozmowie z redakcją Evigo.

Ecommerce a błędy prawno-biznesowe

Grzegorz Wanio wraz z Aleksandrą Płucienik z kancelarii Olesiński i Wspólnicy opowiedzą o błędach biznesowo-prawnych najczęściej popełnianych w e-sklepie. „Podczas naszej prezentacji omówimy na praktycznych przykładach najczęstsze błędy w obszarach, które są przedmiotem wzmożonego zainteresowania UOKiK, jak na przykład kwestia odstąpienia od umowy oraz zmiany regulaminu, jak również w obszarach, których znaczenie i istotność prawna bywa niesłusznie pomijana, jak w przypadku bannerów reklamowych” – powiedział Grzegorz Wanio w rozmowie z redakcją Evigo.

Wartością dodaną dla uczestników naszej prelekcji jest otrzymanie praktycznych wskazówek oraz zidentyfikowanie możliwych zagrożeń i pułapek w zakresie konstruowania ram prawnych serwisu / sklepu internetowego. Po prelekcji jesteśmy również do dyspozycji uczestników w zakresie omówienia indywidualnych pytań lub wątpliwości dotyczących prawnych aspektów działalności e-commerce” – dodał.

 

Tagi:

Reklama

SCF 2017 Spring