Mallzee: spersonalizowany sklep który zawsze jest przy kliencie

Future online retailing

Aplikacja mobilna Mallzee to osobisty specjalista od wizerunku. Klienci serwisu mogą automatycznie robić zakupy, zachować je na później, lub podzielić się z innymi. Do tego dochodzi wewnętrzny system głosowania dzięki któremu modowe podpowiedzi kupujący otrzyma każdej porze dnia i nocy.

Stałe użycie aplikacji sprawia, że staje się coraz mądrzejsza, wskazując artykuły, które najprawdopodobniej kupi dana osoba. Wystarczy przesunąć palcem po ekranie smartfona w lewo, aby ukryć produkt, który klientowi się nie podoba, lub w prawo, jeśli chce coś zapisać lub kupić.

W tej chwili aplikacja wyświetla produkty marek takich jak Urban Outfitters, ASOS, French Connection oraz 200 innych, umożliwiając dostęp do pół miliona produktów.

malzee sprzedaż online

W rozmowie z Evigo, Cally Russell, właściciel i założyciel Mallzee wyjasnił, że aplikacja daje użytkownikom strumień propozycji ubrań z ich ulubionych sklepów, pozwalając im na szybkie zakupy i na rekomendacje dla innych osób. Dzięki aplikacji, kupujący mogą szybko przejrzeć asortyment produktów ulubionych marek przy pomocy jednej aplikacji na swoim iPhone lub iPadzie.

„Mallzee działa jak wycieczka do centrum handlowego ze znajomymi. Gdy się podzielisz innymi swoimi wyborami poprzez aplikację, dajesz im szansę na wyrażenie swojej opinii. Jeśli im się wybrany produkt nie podoba, guzik „Kup” automatycznie się zablokuje – mówi Russell. „Łącząc ulubione marki użytkowników w jednym miejscu, pozwalając na dodawanie rekomendacji, i tworząc portal społecznościowy Mallzee zamienia się w wyjątkowo spersonalizowany sposób robienia zakupów – dodaje.

malzee2

Aplikacja uzyskała zewnętrzne finansowanie w wysokości miliona dolarów. Pieniądze te zostaną przeznaczone na międzynarodowy rozwój aplikacji oraz na powiększenie zespołu do co ma nastapić do końca roku. Dzięki funduszom, w sierpniu powstanie bardziej rozwinięta, nowa wersja aplikacji.

Brytyjska aplikacja Mallzee powstała w 2012 roku i jest dostępna za darmo poprzez App Store na całym świecie. 80% jej użytkowników pochodzi z Wielkiej Brytanii.

Tagi:

Reklama

SCF 2017 Spring