Grupa Kolter: stawiamy na sprzedaż wielokanałową

Kolter sprzedaż online

Firma planuje dalszy rozwój sklepu internetowego Hobby4Men.com m. in poprzez budowę nowej witryny internetowej. Nowa strona już jest w trakcie przygotowania i wreszcie będzie miała swoją wersję mobilną. Kolter planuje też wprowadzić kilka aplikacji sklepowych.

Ale to tylko cześć strategii sprzedaży wielokanałowej. „Klienci coraz częściej wolą przyjść osobiście do sklepu i obejrzeć produkt, potem się zastanowić i kupić wygodnie z fotela klikając w necie. Nasz projekt wpisuje się w tę formę sprzedaży i dotarcia do klienta. Aby był on jednak skuteczny musi powstać bardzo duża sieć sklepów w galeriach, aby z każdego miejsca w kraju klient mógł bez większych problemów dotrzeć do naszego sklepu. Działa to także w druga stronę: zamawiając towar w naszym sklepie klient będzie go odbierał w sklepie stacjonarnym. Sklep internetowy będzie także promował sklepy stacjonarne, będzie się to wiec wzajemnie uzupełniało” – mówi Mirosław Klekot w rozmowie z redakcją Evigo. „Najważniejszy jest tu klient i jego komfort zakupów. To on tu rządzi i wyznacza nam kierunki koniecznego rozwoju” – dodaje.

Nowe salony Kolter – wsparcie dla e-sklepu

Dlatego w ubiegłym miesiącu Grupa Kolter otworzyła oficjalny salon firmowy sieci Hobby4Men.com we Wrocławskiej galerii handlowej Magnolia Park. Dotychczas salony stacjonarne internetowego sklepu Hobby4Men.com, którego oferta skierowana jest głównie do mężczyzn prowadzących aktywny tryb życia, można było znaleźć w dwóch w galeriach w Kielcach oraz w Częstochowie.

Świeżo otwarty salon firmowy jest trzecim sklepem tradycyjnym sieci, oraz pierwszym na Dolnym Śląsku. Grupa Kolter nie ma jednak zamiaru na tym poprzestać i chce otwierać kolejne salony w centrach handlowych. W których? „Nie mamy jeszcze lokalizacji. W tej chwili jest bardzo dużo galerii którymi jesteśmy zainteresowani. Rozmowy trwają” – powiedział w rozmowie z Evigo Mirosław Klekot, dyrektor generalny Kolter. Firma zamierza też zaoferować franszyzę Hobby4Men.com Szczegółowe postanowienia programu franczyzowego firma ma przedstawić w III kwartale 2014 roku.

sprzedaż wielokanałową

Źródło: Hobby4Men.com

Firma Kolter została założona w 1991 r. Od ponad 20 lat jest liderem sprzedaży hurtowej i detalicznej artykułów strzeleckich oraz obronnych, niewymagających posiadania zezwolenia. W skład grupy wchodzą m.in. sklepy sieci Broń.pl i Hobby4Men.com.

Tagi:

Reklama

SCF 2017 Spring