Startup PowaTag pomaga wdrożyć model omni-channel

powatag sprzedaż online

Dan Wagner, założyciel firmy PowaTag powiedział Evigo: „Nasza aplikacja daje sprzedawcom możliwość zrozumienia tego jak klienci spędzają czas w sklepie tradycyjnym”

Dzięki zastosowaniu technologii Bluetooth program „ułatwia dotarcie do klienta ze spersonalizowaną ofertą, która uwzględnia jego lokalizację i preferencje.”

Natychmiastowa transkacja

Gdy klient ogląda wystawę i zrobi zdjęcie produktu, aplikacja zlokalizuje go, poda markę, cenę i znajdzie sklepy, w których jest on dostępny. Można wybrać rozmiar, kolor oraz inne parametry i natychmiast dokonać zakupu. Dane do płatności są już zapamiętane, co pozwala natychmiast dokonać transakcji i otrzymać potwierdzenie. Wszystko odbywa się za pomocą smartfona.

Aplikacja pozwala też skanować kody QR z reklam czy gazetek promocyjnych. Z jej użyciem można zapoznawać się ze szczegółami danego produktu, tak by potem wybrać opcje dostawy, zamówić i zapłacić. Oglądając telewizję, można nagrać reklamę i dotrzeć do szczegółowych informacji o produkcie. Można również skanować kody kreskowe i szybko odnowić zapasy artykułów spożywczych. Z użyciem aplikacji da się też zamówić online artykuły, których akurtat zabrakło w sklepie.

Program ma za zadanie przekształcić cały proces robienia zakupów w spójne doświadczenie. „Platforma PowaTag łączy w sobie szereg różnych rozwiązań technologicznych.” – wyjaśnia Wagner. „Dzięki niej można zbudować relacje między zakupami online a tradycyjną sprzedażą. Platforma wspomaga też strategię sprzedaży w modelu omni-channel.”

Współczesna sprzedaż mobilna

„Aby zapewnić elastyczność i innowacyjność, której obecnie wymagają od sklepów klienci, należy poważnie przeformułować myślenie o tym, jak połączyć sprzedaż stacjonarną ze strategią omni-channel. Konsumenci chcą mieć dowolność wyboru sposobu nabywania produktów.” – powiedział Evigo.pl Dan Wagner.”

Aplikacja PowaTag dostępna jest zarówno na system Android jak i iOS. Obecnie z aplikacji korzysta ponad 475 firm na całym świecie.

Tagi:

Reklama

SCF 2017 Spring