Poczta Polska: nowy serwis internetowy dla e-commerce

Poczta polska ecommerce

Poczta Polska otwiera serwis internetowy oferujący obsługę dla e-handlu. W jednym miejscu e-klienci mogą wybrać przesyłki odpowiadające ich potrzebom, zlecić obsługę zwrotów, poznać ofertę.

W nowym serwisie firmy, prowadzące sprzedaż w internecie będą mogły wybrać rodzaj przesyłki z gwarancjami terminów doręczeń. Poczta prezentuje także sposoby na obniżenie kosztów dostawy. Jednym z nich jest Paczka Korzyści – dzięki opłaceniu z góry liczby przesyłek, na każdą z nich otrzymuje się rabat.

Szybkie terminy dostaw

W serwisie w czytelny sposób zostały przedstawione informacje, na temat sposobów transportu szczególnie ciężkich lub nietypowych przedmiotów, monitorowania statusu przesyłki przez internet, czy usług pocztowych oferowanych przez aplikację czy SMS.

ecommerce-serwis

Nowy serwis został uruchomiony 13 czerwca 2014 r.

Uzupełnieniem oferty logistycznej są produkty bankowo – ubezpieczeniowe potrzebne do prowadzenia firmy e-commerce oferowane przez Grupę Poczty Polskiej. Przedsiębiorcy mogą za pośrednictwem serwisu poznać ofertę linii kredytowej. Poczta oferuje także ubezpieczenia

W funkcjonowaniu biznesu, zwłaszcza internetowego, podstawową wartością jest czas. Poczta pomaga go zaoszczędzić oferując nie tylko szybkie terminy dostawy, ale usprawniając księgową i marketingową obsługę firmy.

Łatwe zwroty towarów

Wśród usług dostępnych w serwisie dla e-commerce znajduje się Neofaktura – umożliwiająca zlecenie Poczcie dostarczanie faktur w formie papierowej (łącznie z drukowaniem i kopertowaniem) lub elektronicznej (wystawiane przez system Envelo). Natomiast usługa Neokartka, nadana on-line, może sprawdzić się jako kartka pocztowa z krótkim przekazem reklamowym, którą w tradycyjny sposób doręczy listonosz.

W związku z mającymi wejść w życie od stycznia 2015 r. przepisami dotyczącymi e-handlu Poczta Polska wprowadza także nową usługę – obsługę zwrotów. Zagwarantowanie konsumentowi możliwości szybkiego zwrotu zakupionego produktu wkrótce stanie się obowiązkiem każdego e-sprzedawcy. Dzięki współpracy z Pocztą, przedsiębiorca będzie mógł zapewnić klientom obsługę zwrotów. Po zgłoszeniu i weryfikacji danych firmy, Poczta udostępni jej specjalny formularz, przeznaczony do zamieszczenia na stronie.

W tej chwili usługi Poczty Polskiej wybiera prawie 60% przedsiębiorców zajmujących się e-handlem. „Rynek eCommerce jest dla nas bardzo ważny, to jeden z najbardziej perspektywicznych i rozwijających się w największym tempie sektorów gospodarki. Jesteśmy dumni, że tak wielu przedsiębiorców postanowiło nam zaufać” – mówi Janusz Wojtas, członek zarządu Poczty Polskiej.

Reklama

SCF 2017 Spring