Który sklep online jest najlepszy w kraju?

konkurs ecommerce

Pod patronatem Evigo.pl rusza druga edycja konkursu dla sklepów internetowych „e-Commerce Polska awards 2014” organizowanego przez Izbę Gospodarki Elektronicznej.

Przy ocenianiu sklepy online zostaną podzielone ze względu na wielkość – małe e-sklepy będą oceniane osobno od średnich i dużych. Dodatkowo przyznana zostanie nagroda za najlepszą obsługę klienta.

W kategoriach brandingowych nagrody będą przyznawane w trzech podkategoriach:

  • W podkategorii innowacja roku oceniane będą przed wszystkim rozwiązania pokazujące produkt na stronie, technologię poprawiające biuro obsługi klienta czy inne ciekawe rozwiązania organizacyjne.
  • Pomysł promocyjny roku to podkategoria, w której ocenie będą podlegać: estetyka oraz pomysłowość reklamy, bądź całej kampanii reklamowej, a także rozpoznawalność motywu (dźwiękowego, graficznego, innego) z reklamy.
  • Ostatnim ocenianym elementem będzie Design Roku, czyli estetyka oraz przejrzystość strony, layout zgodny ze specyfiką sklepu, personalizacja sklepu.

W kategoriach sprzedażowych oceniana będzie strona internetowa e-sklepu pod względem estetyki i funkcjonalności

Przyznane będą również statuetki za przełamanie nieufności, gdzie podstawowym kryterium oceny będzie sposób prezentacji produktu, jakość informacji formalnych, łatwość wyszukiwania produktu i dokonania zakupu.

10 października jury konkursu ogłosi listę nominowanych uczestników w poszczególnych kategoriach Konkursu. Wręczenie nagród laureatom „e-Commerce Polska awards 2014” odbędzie się w trakcie uroczystej gali 6 listopada 2014 roku.

Szczegółowe informacje wraz z regulaminem konkursu można znaleźć na stronie: eventy.ecommercepolska.pl w zakładce konkurs. Dla członków e-Izby zgłoszenie do konkursu jest bezpłatne.

Reklama

SCF 2017 Spring