Czołowa w kraju sieć handlowa rozbudowuje ofertę online

Makro strategia online

Nowe formy płatności, szybkie dostawy i szersza niż w sklepach tradycyjnych oferta towarów. To strategia sieci Makro na zwiększenie sprzedaży internetowej.

Klienci sklepu internetowego Makro mogą korzystać z rozbudowanej, w porównaniu z asortymentem dostępnym w halach, oferty artykułów biurowych, szerokiego dostępu do produktów sygnowanych markami Sigma Fine Food oraz Aro, dystrybuowanymi wyłącznie w halach Makro.

Dostawa bez opłat

W tej chwili sklep online ma teraz w swojej ofercie ponad 5 tys. artykułów, a asortyment jest stale rozszerzany.

Wszystkie zamówienia są przesyłane do klientów z pomocą firmy kurierskiej DHL. 98% towarów jest dowożonych już następnego dnia. Przy zamówieniu powyżej 200 złotych transport jest darmowy, poniżej tej kwoty oplata wynosi 19.90 zł brutto.

Do tej pory klienci za zakupy mogli płacić jedynie u kuriera – gotówką (do sześciu tysięcy złotych) lub kartą płatniczą. Teraz Makro wprowadziło usługę płatności on-line w swoim sklepie internetowym. Wykorzystano do tego platformę PayU (system należy do międzynarodowej grupy Naspers).

Makro strategia online

Sklep internetowy Makro

PayU ułatwia płatności

PayU przekierowuje użytkownika bezpośrednio do jego bankowości internetowej, gdzie po zalogowaniu do banku wystarczy tylko zatwierdzić przelew wpisując hasło autoryzacyjne wysyłane przez bank SMS-em. Formularz przelewu jest wypełniany automatycznie, niczego nie trzeba uzupełniać. Umożliwia to nie tylko łatwiejsze i szybsze składanie zamówień, ale również pozwala oszczędzić cenny czas klientów.

Makro Cash & Carry, firma należąca do koncernu Metro Group,  jest liderem w branży samoobsługowego handlu hurtowego. Firma posiada w Polsce 41 hal o łącznej powierzchni 270 tys. m2. i zatrudnia 6 tys. osób.

Metro Cash & Carry działa w 29 krajach i posiada ponad 750 samoobsługowych hurtowni. Z ponad 110 tysiącami pracowników na całym świecie, firma osiągnęła w roku budżetowym 2012/2013 sprzedaż na poziomie 31 mld euro.

Tagi:

Reklama

SCF 2017 Spring