Startup Offerpop: większa e-sprzedaż dzięki wrażeniom wzrokowym

marketing sprzedaż online

Offerpop, firma pomagająca znanym markom zaistnieć w sieci oraz zwiększyć przywiązanie klientów, wzbogaciła się o 15 milionów dolarów finansowania na przyszły rozwój. Do klientów młodej firmy należą już tacy potentaci jak Banana Republic, Loreal, Comedy Central, Nine West, Project Runway, TJ Maxx, Groupon czy Popsicle.

Oferta w 18 językach

W sumie do tej pory w firma pozyskała 25 milionów dolarów finansowania. Pieniądze pochodzą w funduszy takich jak Edison Ventures, Heart Ventures (część koncernu Hearst) czy Salesforce.com. Nowe środki pozwolą na modyfikację istniejącej platformy oraz na międzynarodową ekspansję firmy.

W tej chwili platforma działa w 18 językach i jest wykorzystywana przez producentów i sprzedawców w 100 krajach. „Nasze produkty pomagają budować długotrwałe relacje z konsumentami i napędzać sprzedaż niezależnie od formatu firmy, we współpracę z którą wchodzimy” twierdzą przedstawiciele Offerpop.

Najwyższa jakość grafiki

Firma specjalizuje się w prowadzeniu kampanii marketingowych na serwisach społeczności. Jej oferta jest szeroka – od prowadzenia profili firmowych, przez organizowanie konkursów dla kupujących, przeprowadzania ankiet, programów lojalnościowych po organizowanie akcji promocyjnych i wyprzedaży. Cechą jej usług jest najwyższa jakość fotografii, grafiki i wideo używanych do zwiększenia sprzedaży. Offferpop oferuje także platformę analityczną, dzięki której e-sprzedawcy mogą w łatwy sposób śledzić przebieg prowadzonej kampanii sprzedażowej. W tej chili firma pomaga budować wieź z klientami około dwóm tysiącom swoich usługobiorców.

„Offerpop współpracuje ze sprzedawcami w celu tworzenia kampanii konsumenckich, które podnoszą efektywność biznesu i budują trwałą więź z klientem” – mówią przedstawiciele firmy. Ich zdaniem najbardziej efektywna technika sprzedaży, w dobie rosnącego zainteresowania serwisami społecznościowymi i technologią mobilną, musi być autentyczna i współtworzona przez samych kupujących.

 

 

Reklama

SCF 2017 Spring