Poczta Polska: nowa oferta dla przedstawicieli e-commerce

poczta_polska

Poczta Polska uruchomiła opcję dla e-detalistów pozwalającą na błyskawiczną wysyłkę towarów za granice.

Nową usługa nosi nazwę Global Expres i umożliwia sprzedawcom internetowym na wysyłkę produktów za granicę z bardzo krótkim czasem doręczna. Każdy sprzedawca, który podpisze umowę z Pocztą Polską będzie miał możliwość wysyłki na bardzo atrakcyjnych warunkach. Jakich? „Usługa jest przeznaczona wyłącznie dla klientów biznesowych. Stawki ustalamy indywidualnie w zależności od wielkości klienta, liczby przewidywanych przesyłek oraz krajów gdzie będą najczęściej dostarczane” – usłyszeliśmy w dyrekcji Poczty. W ramach programu możliwa jest wysyłka paczek tylko, jeśli ich waga nie przekracza dwóch kilogramów

Usługa jest możliwa dzięki międzynarodowemu porozumieniu PRIME, które pozwala znacząco skrócić termin realizacji wysyłki międzynarodowej oraz pozwala klientom śledzić na bieżąco ich przesyłkę.

Co wyróżnia nową usługę?

Nadawca wysyłki będzie otrzymywał potwierdzenie nadania przesyłki natomiast odbiorca będzie mógł odebrać przesyłkę bez konieczności pokwitowania odbioru. Każda przesyłka Global Expres będzie posiadała kod kreskowy oraz specjalne logo Global Expres. Zarówno sprzedawca jak i kupujący będą mieli możliwość monitorowania przesyłki przez internet.

„Nowa usługa pozwoli na przesłanie drobnych przedmiotów dopuszczonych do obrotu pocztowego np. płyt CD, książek, czy próbek towarów, które są często zamawiane w sklepach internetowych. Mamy nadzieję, że nasza oferta  przypadnie do gustu klientom” – mówi Kinga Dobrzyń dyrektor w Pionie Rozwoju Usług Pocztowych.

Poczta Polska silna w e-commerce

To kolejny ukłon Poczty Polskiej w stronę branży e-commerce. W czerwcu 2014 Poczta Polska uruchomiła stronę ecommerce.poczta-polska.pl oferująca usługi przystosowane wyłącznie dla branży e-commerce oraz jej klientów.

W 2013 r. przesyłki nadawane przez sklepy internetowe odpowiadały za blisko 25% rynku paczkowo-kurierskiego w Polsce. Z tej puli Poczta Polska obsłużyła prawie jedną trzecią przesyłek. Z usług Poczty Polskiej korzysta niemal 60% przedsiębiorców zajmujących się e-handlem.

Reklama

SCF 2017 Spring