Czołowy gracz polskiego e-commerce z opcją jednodniowej dostawy

Dostawy jednodniowe

NEO24.PL wprowadza dostawę sprzętów tego samego dnia. Z początkiem lipca 2014 pilotażowy program uruchomiony zostanie we Wrocławiu i Łodzi. Do końca III kwartału 2014 r. towar z dostawą w kilka godzin będzie można zamówić na terenie całej Polski.

Usługa NEOEXPRESS obejmie towary ze wszystkich kategorii zakupowych – od drobnych przedmiotów po potężne sprzęty RTV AGD. Usługa będzie opcjonalna – koszt błyskawicznej dostawy towaru z wniesieniem wyniesie 39 złotych. Dostawa klasyczna, do 48h, pozostanie w NEO24.PL darmowa.

 Opcje dla współczesnych konsumentów

„Dostawa w kilka godzin to rewolucja na skalę światową, szczególnie w branży takiej jak RTV AGD IT – zamówiona w sieci pralka, lodówka czy telewizor jeszcze tego samego dnia trafiają do klienta. To element wpisujący się w kompleksowy model obsługi. W NEO24.PL możemy także zająć się jego wniesieniem, montażem, konfiguracją i odebraniem starego modelu. To opcje dla współczesnych konsumentów, którym zależy na otrzymaniu obsługi szybko i całościowo” – mówi Mateusz Gołda, Dyrektor ds. Procesów Biznesowych NEO24.PL.

neo24 strategia online

Sklep NEO24.pl

„Dostawę tego samego dnia traktujemy jako kolejny etap rozwoju najwygodniejszego, największego i najszybszego sklepu internetowego w Polsce. Wkrótce pokażemy jeszcze bardziej zaawansowane rozwiązania. Przy regułach, które rządzą dziś rynkiem, powinniśmy niebawem być gotowi dostarczać towar tak szybko jak pizzerie dowożą pizzę” – zapowiada Tomasz Kabarowski, Prezes Zarządu NEO24.PL.

Nowy model dystrybucji

W poprzednich miesiącach NEO24.PL, czołowy gracz polskiego e-commerce, wprowadził m.in. obsługę Klienta przez 7 dni w tygodniu, a także poszerzył system dostaw o punkty odbioru w 2500 kiosków RUCHu oraz 600 stacjach Orlen.

2014 rok to dla NEO24.pl okres rozwoju modelu dostaw i dystrybucji. W czwartym kwartale 2013 r. firma poszerzyła ofertę o kilka nowych kategorii produktów (zabawki, produkty dla zwierząt, kosmetyki), stając się tym samym multibranżową platformą. Sukces tej decyzji potwierdziły wyniki sprzedaży odnotowane po rozbudowie oferty.

Na początku lutego, wprowadzając obsługę klienta czynną 7 dni w tygodniu, sklep sięgnął po bastion zdominowany dotąd przez tradycyjne markety: zakupy weekendowe.

Tagi:

Reklama

SCF 2017 Spring