Sieć RUCHu wkracza na rynek e-commerce

odbiór przesyłek w kiosku RUCH

Klienci kiosków RUCHu będą mieli możliwość nie tylko kupna gazety czy biletu na tramwaj, ale też odbioru przesyłek ze sklepów internetowych.

Detaliści e-commerce, którzy posiadają swoje sklepy na platformie IAI-shop.com będą mogli zaoferować swoim klientom dodatkową opcje odbioru zamówionych towarów. „Paczka w RUCHu” to usługa pozwalająca klientom odbierać zamówione towary ze e-sklepów w kioskach Sieci RUCH. Usługa została uruchomiona 02.07.201 4 r.

„W polskim e-commerce istnieją dwa aspekty, które hamują jego rozwój. Jednym z nich jest większa chęć płacenia przy odbiorze, szczególnie w przypadku sklepów do których nie mamy pełnego zaufania. Drugim jest konieczność czekania na kuriera, który odwiedza nas w nie zawsze dogodnym terminie. Propozycja czekania na przesyłkę, która ma dotrzeć między 14. a 18. jest bardzo niewygodną opcją. Integrując naszą usługę z kioskami RUCHu proponujemy rozwiązanie, które eliminuje oba problemy. Po otrzymaniu informacji o dostarczeniu przesyłki, klient samodzielnie udaje się do wcześniej wybranego punktu odbioru, w dogodnym dla niego czasie i odbiera swoją przesyłkę” – tłumaczy Paweł Fornalski, prezes IAI S.A.

Usługa będzie dostępna dla wszystkich e-sprzedawców, których sklep oparty jest na platformie IAI-shop. Współpraca IAI-shop oraz sieci kiosków RUCH w celu odbioru przesyłek jest pierwszym takim rozwiązaniem na polskim rynku. Usługa będzie kosztowała konsumentów zaledwie 6,50 zł co oznacza, że będzie jedną z tańszych opcji wysyłki. Konsumenci będą mogli odebrać swoje przesyłki w ponad 2500 kioskach z szyldem „RUCH”, które są otwarte od 6. rano do 19. wieczorem we wszystkie dni powszednie.

Dariusz Stolarczyk, Członek Zarządu RUCH S.A. skomentował:

„W ostatnich latach Internet zmienił zachowania konsumentów, którzy chcą kupować szybko, tanio i wygodnie. Wymaga to od firm działających na rynku e-commerce wprowadzania kolejnych udogodnień, które nie tylko usprawnią i przyspieszą procedury zakupowo-logistyczne, ale również obniżą koszty przy zachowaniu wysokiego poziomu zaufania klientów. To klient decyduje gdzie i kiedy chce odebrać paczkę. Nie musi czekać na kuriera, nie musi stać w kolejce na poczcie. Jego paczka będzie na niego czekała od wczesnego ranka do wieczora”.

Tagi:

Reklama

SCF 2017 Spring