Net-a-Sporter: sportowy luksus dostępny online

Net-a-sporter

Net-a-Sporter to nowe przedsięwzięcie twórców popularnego sklepu online Net-a-Porter. Teraz przez internet będzie można kupić odzież sportową z najwyższej światowej półki.

Sportowa wersja sklepu Net-a-Porter będzie dostępna od 9 lipca 2014. Net-a-Sporter zaoferuje produkty z 11 kategorii takich jak joga, bieganie czy taniec, dostarczanych przez 37 marek odzieżowych – zarówno tych od lat znanych klientom, jak i nowych, dopiero wchodzących na rynek.

Każdemu według potrzeb

Za dobór kolekcji odpowiada Candice Fragis, senior buyer w Net-a-Sporter. Jak podaje serwsis Fashion Telegraph, Fragis wytypowała 10 marek, które wg. niej będą najpopularniejsze, w tym Monreal London (dla tenisistów), Weagrace (do uprawiania Jogi), Ballet Beautiful (taniec), Bodyism (siłownia, ćwiczenia ogólne), czy Zimmerman (pływanie i surfing).

Net-a-Porter ma już w swojej ofercie asortyment sportowy, między innymi produkty NIKE czy Adidas. Mimo to firma postanowiła stworzyć osobny skle,p znacznie rozszerzając zakres swojej działalności.

Mieszanka luksusowych marek

Pytana o to, czego klienci mogą się spodziewać po Net-a-Sporter, Allison Loehnis, prezes firmy, odpowiada: „Naszym klientom zaoferujemy mieszankę luksusowych sportowych marek. Od samego początku ważnym było dla nas, by działy na jaki podzielony jest sklep odzwierciedlały nie tylko dyscypliny sportu, ale też osobiste preferencje klientów. Wiemy, że wiele kobiet tuż po ćwiczeniach, balecie czy jodze chce iść z przyjaciółmi na luch lub śniadanie bez konieczności przebierania się. Stąd kategoria „après sport”, stworzona dla tych, którzy chcą wyglądać stylowo w trakcie jak i po ćwiczeniach”.

„Badania rynku wykazały, że zainteresowanie wszystkim co ma jakiś związek z fitnessem rośnie, tak samo jak odsetek kobiet, które uprawiają sport na co dzień” – podsumowuje Loehnis. Faktycznie, w handlu internetowym podstawą sukcesu jest dokładna znajomość preferencji klientów. Net-a-Sporter to kolejna po Dior i Chanel marka, która wprowadza ofertę luksusowych artykułów sportowych. I z pewnością nie dzieje się to przez przypadek.

Reklama

SCF 2017 Spring