Siedem powodów by zmienić platformę e-commerce

rosztanie e-commerce

Decyzja o wyborze platformy dla naszego e-sklepu jest często nie do końca przemyślana lub też wymuszona ograniczeniami budżetu. Z reguły wiąże się to z późniejszymi problemami i jest źródłem frustracji. Poniżej przedstawiamy siedem najczęstszych czynników które skłaniają prowadzących sprzedaż internetową do zmiany platformy.

1. Jesteś całkowicie zależny od developera

Gdy posiadamy stronę stworzona przez developera i chcemy wprowadzać zmiany, spotykamy się z pierwszym problemem. Niestety tylko developer który tworzył stronę zna zastosowane rozwiązania techniczne na tyle dobrze, że może wprowadzać zmiany. Wszystkie nasze własne próby ingerencji mogą mieć katastrofalne skutki.

2. Nie możesz korzystać z narzędzi typu add-on

Twoja platforma jest na style skomplikowana ze uniemożliwia dodanie narzędzi takich jak platformy mailingowe lub narzędzia do merchandisingu.

3. Nie możesz szybko i skutecznie dodać usprawnień i nowych funkcji

Platforma uniemożliwia dodawanie usprawnień takich jak zarządzanie stawkami produktów oraz nie pozwala na wstawianie zdjęć bezpośrednio do portali społecznościowych.

4. Nie masz możliwości tworzenia responsywnej strony

Nie masz możliwości tworzenia elastycznej witryny, działającej na każdej platformie i rozmiarze ekranu.

5. Każde dodanie promocji na stronie wymaga asysty developera

Użytkownicy strony nie mają możliwość tworzenia promocji bez pomocy developera strony, ponieważ platforma uniemożliwia wprowadzanie edycji lub jest zbyt skomplikowana dla end-user’a.

6. Nie możesz uzyskać layoutu odpowiadającego twojej marce

Brak możliwości zmiany wyglądu oraz przenoszenia niektórych elementów powoduje że twój e-sklep staje się przestarzały oraz uniemożliwia zmianę identyfikacji wizualnej.

7. Procesy biznesowe są mało wydajne

Implementacja, zarządzanie procesami biznesowymi oraz poprawny workflow na stronie staje się powolny lub jest ograniczony – platforma posiada daleko idące restrykcje.

Jeśli choć jeden z powyższych problemów dotyczy twojego e-sklepu czas pomyśleć o nowej platformie.

Reklama

SCF 2017 Spring
eurocash omnichannel
Eurocash: innowacyjne technologie dbają o bezpieczeństwo żywności
auchan-sudecka-680x382
Auchan testuje robota do noszenia zakupów
oracle
Oracle przejmuje NetSuite, dostawcę oprogramowania e-commerce w chmurze
ibm orf omnichannel
IBM kupuje platformę XPS aby wzmocnić Watsona