InPost instaluje Paczkomat® na Victoria Station w Londynie

londyn stacja victoria

InPost uruchamia Paczkomat® na jednym z najbardziej uczęszczanych punktów komunikacyjnych w Wielkiej Brytanii – Victoria Station, z którego korzysta ponad 10 milionów pasażerów rocznie.

Jest to kolejny krok firmy, przybliżający ją do celu, jakim jest 1500 Paczkomatów®  w Wielkiej Brytanii do końca 2014 roku.

Najpierw Buckhurst Hill teraz Victoria Station

Obecnie firma InPost już posiada ponad 1000 terminali na Wyspach. Kolejne 40 terminali stanie w okolicach najważniejszych magistrali komunikacyjnych w Wielkiej Brytanii. Ostatnio InPost nawiązała współprace z Transport for London, zarządca sieci autobusowej oraz londyńskiego metra. Pierwszy zainstalowany terminal pojawiał się już jakiś czas temu na stacji londyńskiego metra Buckhurst Hill, teraz nastał czas na kolejny terminal przy jednym z najważniejszych węzłów komunikacyjnych w Londynie.

„Paczkomaty® InPost są najlepszym rozwiązaniem dla naszych partnerów odpowiedzialnych za transport miejski i dalekobieżny. Nasze rozwiązanie gwarantują niesamowitą wygodę, w szczególności w miejscach takich, jak Victoria Station, z której każdego dnia korzystają tysiące użytkowników. Przewaga Paczkomatu® nad innymi metodami dostawy towarów wynika z tego, że ludzie nie muszą już cały dzień czekać na przesyłkę. Dzięki naszej wciąż rozwijającej się sieci terminali swój produkt mogą odebrać kiedy i gdzie tylko chcą” – mówi Michelle De Pasquele, dyrektor handlowy InPost UK.

Korzystna ekspansja dla detalistów e-commerce

Odzieżowy sklep internetowy ASOS.com, który współpracuje w Wielkiej Brytanii z firmą InPost. Dzięki  ekspansji Paczkomatów  wzmocni swoją usługę click&collect:

„To doskonała wiadomość, że InPost zabezpiecza lokalizacje i instaluje swoje terminale w takich miejscach, jak Victoria Station. Współpracujemy z InPost w zakresie integracji Paczkomatów® z naszymi rozwiązaniami, aby zapewnić klientom szerszy wybór metod dostawy towarów. Nie możemy się doczekać momentu, w którym zaproponujemy konsumentom bardziej rozwinięty poziom usług click&collect. Mamy nadzieję, że nasza nowa, dedykowana usługa będzie dostępna jeszcze tego lata” – mówi Matt Rogers, Dyrektor odpowiedzialny za rozwiązania z zakresu dostaw w ASOS.com.

Tagi:

Reklama

SCF 2017 Spring