InPost: nowe partnerstwo w Wielkiej Brytanii

InPost i p4d

Operator sieci paczkomatów InPost nawiązuje współpracę z firmą logistyczną P4D, która oferuje usługi kurierskie takich firm jak TNT, DHL, Yodel, City Link, Parcelforce w konkurencyjnych cenach.

Według najnowszych badań Consumer Futures, organizacji broniącej praw konsumenta, około 39% klientów chcących skorzystać z usług urzędu pocztowego spędza w kolejce 5 minut lub więcej. Dlatego też firma  P4D zdecydowała się na rozszerzenie swojej oferty o terminale firmy InPost, które umożliwiają wygodne i bardzo szybkie nadawanie i odbieranie przesyłek. Konsumenci będą mogli skorzystać z nowego rozwiązania – 24 godziny na dobę i 7 dni w tygodniu – kosztem znacznie mniej komfortowej wizyty w tradycyjnej placówce pocztowej.

InPost podbija Wielką Brytanie

Wszystkie działania firmy InPost na wyspach mają ją przybliżyć do celu jakim jest 1500 Paczkomatów w Wielkiej Brytanii do końca 2014 roku. Co więcej, firma Inpost ostatnio zainstalowała swoje urządzenia o na jednym z najbardziej uczęszczanych punktów komunikacyjnych w Wielkiej Brytanii – Victoria Station.

„Paczkomaty InPost zostały już zainstalowane w najatrakcyjniejszych lokalizacjach: na stacjach benzynowych, w okolicach dworców, galerii handlowych i mniejszych punktów usługowych w całej Wielkiej Brytanii. Dzięki temu konsumenci mogą odebrać zamawiany towar niezależnie od pory dnia czy nocy. P4D to marka o wielkiej renomie – świetnie prosperuje na brytyjskim rynku pocztowo-kurierskim, dlatego nie możemy się doczekać chwili, w której jej klienci będą mogli skorzystać z naszej wyjątkowo efektywnej i elastycznej dostawy towarów” – mówi Michelle De Pasquele, dyrektor handlowy InPost UK.

Inpost w UK

Paczkomaty InPost w Wielkiej Brytanii

Operator logistyczny z kompleksowymi usługami

P4D to jeden z kilku oficjalnych światowych operatorów, którzy świadczą międzynarodowe usługi kurierskie za pośrednictwem kluczowych firm z branży. Firma oferuje możliwość transportu dużych ilości produktów na paletach, paczek, oraz dokumentów firmą oraz osobą prywatnym na terenie całej Europy.

„Jesteśmy bardzo usatysfakcjonowani, że podpisaliśmy umowę z InPost, bo w ten sposób możemy zapewnić – zarówno indywidualnym konsumentom, jak i klientom biznesowym – niespotykany dotąd komfort. Chcemy sprostać wymaganiom coraz bardziej wymagających konsumentów. Dostrzegamy popularność, jaką zyskały Paczkomaty, więc spodziewamy się, że będą one silnym punktem w naszym portfolio” – mówi Chris Black, dyrektor zarządzający P4D.

Tagi:

Reklama

SCF 2017 Spring