Merlin.pl z nową platformą marketingową

marketing ecommerce solutions

Merlin.pl, jeden z najstarszych sklepów internetowych w Polsce, wybrał system SALESmanago Marketing Automation do realizowania kompleksowej strategii personalizacji i automatyzacji marketingu.

System wykorzystywany jest do automatyzacji i personalizacji e-mail marketingu, a w kolejnych fazach wdrażane będą automatyzacje oparte o dynamiczne treści na stronie WWW oraz retargeting w sieciach reklamowych i retargeting e-mailowy do anonimowych użytkowników przebywających na stronie Merlin.pl.

Automatyzacja procesu

System SALESmanago umożliwił zaawansowaną segmentację klientów na podstawie danych transakcyjnych i behawioralnych klientów pochodzących z różnych zbiorów danych. Merlin.pl posiada aktualnie ponad 2 mln zarejestrowanych użytkowników, 300 tys. produktów w bazie, notując w szczytowych okresach sprzedaży ponad 5 mln odwiedzin.

„Przy tak dużej ilości klientów i produktów konieczne jest przejście z masowego dotarcia do bazy na procesy marketingowe celowane jeden-do-jednego z dopasowaną ofertą we właściwym czasie, które realizowane będą w trybie całkowicie zautomatyzowanym. SALESmanago daje bardzo duże możliwości w tym zakresie” – mówi Marcin Zduńczyk Dyrektor Marketingu i Sprzedaży Merlin.pl.

Dynamiczne treści na stronie

SALESmanago Marketing Automation to polski produkt tworzony przez krakowską firmę Benhauer. System umożliwia identyfikację osób wchodzących na stronę WWW i monitoring zachowania na stronie oraz budowanie kompletnych profili zainteresowań klienta, które mogą być dodatkowo wzbogacane o dane transakcyjne. Na tej podstawie system realizuje automatyczne procesy marketingowe przez własny moduł e-mail marketingu, serwowanie dynamicznej treści na stronie WWW, Call Center, remarketing w sieciach reklamowych i retargeting e-mailowy do anonimowych użytkowników.

System wykorzystywany jest przez ponad 1000 firm, wśród których znajdują się: Komputronik, Agito.pl, Getin Bank, YvesRocher, Matras, Rainbow Tours, Sizeer i bardzo liczna grupa małych i średnich przedsiębiorstw B2B oraz B2C.

W spółkę zainwestował Rafał Brzoska, założyciel i Prezes Grupy Integer.pl (InPost i Paczkomaty InPost), który w marcu 2014 kupił 20% udziałów w firmie za 5 mln zł.

Reklama

SCF 2017 Spring