Hybris software zdobywa coraz większe uznanie w świecie e-commerce

sap rozwiązania e-commerce

Według raportu firmy badawczej Forrester Research, platforma hybris software, należąca do SAP, została uznana za „silnego gracza” na rynku e-commerce.

W raporcie z 22 lipca 2014r „The Forrester Wave: platformy umożliwiające budowanie relacji z klientami w świecie cyfrowym”, firma hybris zaprezentowana jest jako jeden z „pionierów” rozwiązań do budowania relacji z klientami w świecie cyfrowym.

Firma hybris software, dostarcza oprogramowanie OmniCommerce, które umożliwia wdrożenie nowoczesnych procesów zarządzania danymi handlowymi oraz sprzedażą. Oprogramowanie hybris omni-channel jest zbudowane na jednej platformie i oparte na otwartych standardach.

Zarządzanie treścią i produktami

Według raportu: „Hybris (…) od wielu lat zajmuje dominującą pozycję w sektorze handlu elektronicznego i na tej podstawie oferuje solidne rozwiązania wykorzystywane w innych obszarach takich jak: zarządzanie treścią w sieci (WCM), zarządzanie informacjami o produktach (PIM), analizy, testy i optymalizacja (…).”

Dalej autorzy opracowania piszą: „Firma hybris ma wyjątkowo silną wizję, która obejmuje optymalizację całej relacji z klientem — nie tylko w obszarze cyfrowym — i integruje narzędzia wewnętrzne i zewnętrzne. Nasze uznanie zdobyła w szczególności dbałość firmy hybris o wewnętrzne procesy biznesowe, a nie tylko o obsługę zewnętrzną”.

W raporcie stwierdzono również, że „potencjał integracji rozwiązań hybris z platformą SAP HANA umożliwia dostawcy agregację zróżnicowanych danych z wielu źródeł i zapewnienie spersonalizowanej obsługi na wysokim poziomie”.

Rozwiązania do rozwijania relacji z klientem

Jak wynika z raportu firmy Forrester, „dekadę temu przedsiębiorstwa rywalizowały o liczbę wejść na stronę i przeznaczały duże środki na kierowanie niezróżnicowanego ruchu na swoje witryny internetowe, wierząc, że im więcej, tym lepiej.”

Dzisiaj natomiast, koncentrują się na tworzeniu i udostępnianiu klientom możliwości dostosowanych do ich potrzeb za pośrednictwem wszystkich kanałów. Nie chodzi tu już tylko o marketing. Zintegrowane produkty mają wspierać firmy w budowaniu spójnej, dostosowanej do kontekstu relacji z klientem w świecie cyfrowym”.

Wsparcie sprzedaży wielokanałowej

Platforma hybris uwzględnia wszystkie  kanały sprzedaży, w tym internet, telefony komórkowe oraz sklepy stacjonarne, zarówno w sektorze B2C, jak i B2B. Platforma udostępnia zaawansowane mechanizmy wyszukiwania i sprzedaży, a także zarządzania danymi podstawowymi, zamówieniami oraz treścią WWW.

Pakiet hybris Commerce Suite jest dostępny w wielu opcjach wdrożeniowych — jako instalacja lokalna, system udostępniany w hostingu lub na żądanie w chmurze, w formie licencji bezterminowej, a także w modelu opłat uzależnionych od stopnia wykorzystania lub poziomu przychodów.

Reklama

SCF 2017 Spring