Amazon: nowy serwis wideo zwiększa sprzedaż online

Amazon strategia online

Oglądanie krótkich klipów wideo takich jak teledyski znanych artystów czy zwiastuny filmowe kusi widzów do zakupu danej płyty czy filmu DVD. Amerykański Amazon postanowił to wykorzystać uruchamiając specjalny serwis wideo.

Krótkie klipy wideo w zakładce ‚Video Shorts’ już stały się istotną częścią platformy Amazon. Strona jest tak zaprojektowana, aby dostarczać darmowe filmy video wraz z usługami e-commerce i ma zadanie ułatwić symultaniczne oglądanie i kupowanie.

Użytkownicy znajdą tutaj nie tylko klipy wideo ale również produkty bezpośrednio z nimi powiązane. Gdy oglądamy teledysk do filmu animowanego pod tytułem „Kraina Lodu” z prawej strony widzimy produkty związane z filmem takie jak pełna wersja filmu na DVD czy zabawki z głównymi bohaterami. Wystarczy tylko w nie kliknąć by automatycznie wpadły do naszego koszyka.

Amazon strategia online

Serwis Amazon z klipami wideo

Na stronie Amazon obecnie znajdują się rozmaite rodzaje wideo takie jak zwiastuny filmów fabularnych, wywiady z aktorami, teledyski, koncerty, recenzje książek, wydarzenia sportowe, recenzje elektroniki, przepisy kulinarne, oraz wszelkiego rodzaju poradniki.

Amazon sprzedaż internetowa

Przykładowy film wraz z produktami

Wszystkie filmy pochodzą od firm z którymi Amazon współpracuje lub z ich oficjalnych kanałów filmowych. Wszystkie wideo mogą być oceniane przez użytkowników. Oprócz filmów związanych z muzyką znajdziemy produkcje wideo takich firm jak Howcast, Simon & Schuster, Vevo, Ubisoft, Vox Media, Activision, Electronic Arts oraz inne.

Wszystkie filmy posiadają numer identyfikacyjny Amazon (ASIN), który jest używany w celu identyfikacji produktów.

Tagi:

Reklama

SCF 2017 Spring