Groupon: zmiana szaty graficznej i nowe funkcje

groupon

Dominujący wcześniej zielony kolor został zastąpiony białym tłem. Użytkownicy zobaczą też nową czcionkę – Open Sans. Layout sprzyja teraz wygodnym zakupom – wybór ofert jest łatwiejszy niż wcześniej, dzięki wyeksponowanej wyszukiwarce, bardziej intuicyjnej nawigacji, a także możliwości dokładniejszego filtrowania.

Strona dostosowana pod użytkownika

Strona Groupon.pl od teraz zacznie się automatycznie personalizować, dostosowując widok witryny do indywidualnego użytkownika. Oferty wyświetlane są na podstawie informacji, którymi podzielili się klienci, aby upewnić się, że to, co oferuje im serwis najbardziej odpowiada ich zainteresowaniom (np. oferty wyświetlane są zależnie od zaszeregowania przez pryzmat płci i miejsca zamieszkania). Ta zmiana jest kolejnym krokiem ku personalizacji serwisu po kwietniowym wprowadzeniu Smart Deals, czyli inteligentnego newslettera Groupon, przygotowującego oferty według demografii i lokalizacji użytkowników.

Dodatkowo w przypadku niektórych ofert w sekcjach Travel i Local dostępne będzie narzędzie do rezerwacji online (np. w restauracjach i w hotelach), co stanowi ułatwienie zarówno dla kupujących, jak i firm oferujących swoje usługi.

groupon

Odświeżóna wersja strony groupon.pl

Również zmiany offline

Groupon zmienił się w dwóch płaszczyznach. Pierwszą z nich jest sfera online, którą można zobaczyć od razu, kiedy wejdzie się na stronę. Druga wielka zmiana zaszła w sferze offline, o którą dbamy dzięki ciągle udoskonalanym narzędziom, pozwalającym na weryfikację potencjalnych klientów biznesowych oraz ich ocenę przez użytkowników. Wprowadziliśmy także zasadę bezwarunkowego zwrotu środków w przypadku nierzetelnych firm – powiedziała Aniela Hejnowska, Dyrektor Zarządzająca Groupon Polska.

Nowa odsłona strony to również dobra wiadomość dla klientów biznesowych Groupon, wystawiających w serwisie swoje oferty. Dzięki nowej grafice, propozycje firm są teraz lepiej wyeksponowane i użytkownicy chętniej je kupią – globalne badania firmy wykazały, że obroty po wprowadzeniu nowego layoutu i funkcji na stronie wzrosły w niektórych krajach nawet o 15% (np. w Wielkiej Brytanii).

Zmiany są elementem globalnej polityki unifikacyjnej Groupon. W formie docelowej będzie możliwość wprowadzania modyfikacji w czasie rzeczywistym we wszystkich krajach, w których obecna jest firma.

Tagi:

Reklama

SCF 2017 Spring