PayU: ruszył system benefitów dla e-sklepów

payu benefit

 

PayU promuje specjalną ofertę dla e-sklepów, które rozpoczną współpracę z popularnym w Polsce systemem płatności internetowych. Obsługa płatności będzie bezpłatna przez pierwsze 3 miesiące do łącznej wartości transakcji 50 tys. zł. Jednocześnie PayU uruchomiło system benefitów dla wszystkich swoich klientów z rabatami na usługi oferowane przez polecanych partnerów.

Pakiet benefitów pozwoli znacznie ograniczyć koszty związane z prowadzeniem i rozwojem e-biznesu. Benefity są dostępne dla wszystkich obecnych, a także przyszłych klientów, którzy podpiszą umowę o współpracy z PayU. Ze szczegółami można zapoznać się na stronie Systemu Benefitowego PayU.

Szeroki zakres usług

Przekrój usług dostępnych w ramach programu benefitowego jest bardzo szeroki – od zniżek na  fotografię użytkową, obsługę księgową i finansową, narzędzia marketingowe (mailingi, RTB,  AdWords, kampanie reklamowe, social media, SEO) po systemy logistyczne i magazynowe oraz  chmury danych.

Wśród partnerów oferujących swoje usługi w specjalnych promocyjnych cenach wyłącznie dla  klientów PayU znajdują się m.in.: Biuro Reklamy Grupy Allegro (kampanie reklamowe), Domena.pl (kampanie reklamowe, hosting, SEO), OEX (usługi logistyczne i backoffice), Beyond (chmura obliczeniowa e24cloud), Cube Group (badania usability), Sare (kampanie e-mailingowe, call center, generowanie leadów), Fp360.pl (fotografia produktowa), iStore (platforma sklepowa).

Łatwa i szybka rejestracja

System benefitów jest cały czas rozwijany i będzie uzupełniany o kolejne atrakcyjne oferty. Współpracę z PayU w zakresie obsługi płatności elektronicznych można rozpocząć w ciągu  kilkunastu minut. Wystarczy zarejestrować się na stronie payu.pl, gdzie należy podać dane osobowe  i dane firmy oraz określić zakres współpracy. Na tej podstawie automatycznie generowany jest elektroniczny wniosek o zawarcie umowy o współpracy, który zatwierdza się online jednym kliknięciem.

Po zaakceptowaniu umowy należy wysłać poprzez wgranie na serwer skany dokumentów rejestrowych firmy oraz uiścić opłatę aktywacyjną, która od 31 lipca wynosi 199 zł. Pozwoli to w  bardzo szybki sposób zweryfikować wprowadzone dane. Płatności elektroniczne zostaną włączone  niezwłocznie po pozytywnej weryfikacji danych firmy, a przez pierwsze trzy miesiące współpracy PayU nie będzie pobierało prowizji od transakcji do łącznej wartości 50 tys. zł.

Tagi:

Reklama

SCF 2017 Spring