83,3% Polaków korzysta z krótkich wiadomości tekstowych do codziennej komunikacji. Nie ma znaczenia czy są to wiadomości SMS, wiadomości na mesengerze lub innych komunikatorach. Częściej piszemy niż rozmawiamy.
Podobnie jest z informacjami handlowymi, które chcemy otrzymywać. 40% osób wybrało własnie model SMS, który nie wymaga od nas zaangażowania w danym momencie. Otrzymaną wiadomość można odczytać bowiem po pewnym czasie.
Zobacz: MARKETING TO WCIĄŻ WIADOMOŚCI SMS SERWER
Najlepsza wiadomością jest to, że jeśli klient utożsamia się z daną marką, to aż 75% takich osób chciałoby dostawać od niej wiadomości z ofertami handlowymi, promocjami, itp.
Osób, które chcą otrzymać informacje w postaci SMS z rabatem to aż prawie 53%.
Sprawdź: SPLIO SMS: MARKETING SKUTECZNYM NARZĘDZIEM W BUDOWANIU CUSTOMER EXPERIENCE
Jak widać marketing SMS nadal nam odpowiada bardziej niż wiele innych form promocji i docierania do sprzedawców.