Pizzaportal podpisał umowę z siecią Da Grasso

Współpraca pomiędzy Da Grasso i PizzaPortal.pl

PizzaPortal.pl to jeden z najpopularniejszych serwisów, który oferuje możliwość zamawiania jedzenia z restauracji w całej Polsce. Od niedawna jedną z sieci, która rozpoczęła z nim współpracę jest także popularna sieć Da Grasso. W ich ofercie możemy znaleźć możliwość zaopatrzenia się w posiłki pochodzące z ponad 60 punktów Da Grasso w całym kraju.

Choć bycie częścią PizzaPortal.pl nie jest obowiązkiem każdej pojedynczej restauracji należącej do Da Grasso – są one do tego z całą pewnością gorąco zachęcane. Prezes portalu, Lech Kaniuk, informuje, że podjęcie decyzji o rozpoczęciu współpracy jest bardzo korzystne dla restauracji, które otrzymują dogodne warunki franczyzowe. Podkreśla on także, że obecna umowa jest efektem lat współpracy nad osiągnięciem kompromisu co do jej warunków, więc nie ma tutaj mowy o przypadkowo podjętych decyzjach. Wszelkie niejasności zostały wyjaśnione w taki sposób, aby wspólne działanie okazało się korzystne dla obu stron.

Aplikacja mobilna

Lech Kaniuk wymienia także dalsze korzyści, które wynikają ze współpracy Da Grasso z jego spółką. Choć pizzeria posiadała już wcześniej swój system sprzedaży online to dopiero podjęcie decyzji o dołączeniu do PizzaPortal.pl umożliwi im osiąganie o wiele lepszych wyników i dotarcie do większej liczby klientów. A z czego wynika przewaga PizzaPortal.pl? Posiadają oni mobilne aplikacje i korzystają z usług Samsung Smart TV, co gwarantuje im więcej możliwych opcji sprzedaży i dodatkowe kanały, które mogą skuteczniej przemawiać do zainteresowanych klientów. Prezes nie ukrywa także, że dojście do porozumienia z Da Grasso to dla niego duży sukces i liczy on na powiększenie ilości współpracujących z nimi restauracji tej sieci do nawet 200 w przeciągu nadchodzącego miesiąca.

Aby to osiągnąć planowane są nowe akcje marketingowe i wprowadzanie licznych rabatów, które skłonią klienta do wybierania w PizzaPortal.pl właśnie restauracji Da Grasso. Spółka posiada wiele możliwości oddziaływania na klienta, a działania odbywające się poprzez mailing bądź fanpage wykazały się już dużą skutecznością w latach poprzedzających i podczas innych akcji promocyjnych.

Jeszcze większy plany

Wprowadzone do tej pory usprawnienia na stronie PizzaPortal.pl to jeszcze nie koniec. Prezes podkreśla, że zależy im na nieustannym rozwoju i mają w najbliższych planach chociażby wprowadzenie opcji śledzenia etapu dostawy swojego posiłku. Dzięki temu wiemy dokładnie, ile czasu mamy jeszcze do wykorzystania zanim nasze jedzenie faktycznie do nas trafi.
Strona internetowa PizzaPortal.pl jest zaledwie niewielką częścią grupy Delivery Hero, a ta może pochwalić się prowadzeniem swojej działalności w ponad 20 krajach świata. Dzięki temu cały czas zdobywają nowych inwestorów i planują dalszy rozwój wszędzie tam, gdzie znajdzie się zapotrzebowanie na świadczone przez nich usługi. Ich funkcjonowanie opiera się w dużej mierze o wykupywanie tych spółek, które od jakiegoś czasu prowadzą już swoje usługi na rynkach lokalnych.

Dodaj komentarz