Puma uruchamia wielką kampanię na Twitterze

puma twitter sprzedaż internetowa

Twitter uruchomił nową usługę skierowaną do firm reklamujących się na portalu społecznościowym. Nosi ona nazwę ‚Flock to Unlock’ i zachęca do udostępniania lub podawania dalej tweetów w zamian za odblokowany dostęp do kolejnych, ekskluzywnych treści. Marka odzieżowa Puma jako pierwsza skorzysta w pełni z nowej usługi.

W przypadku Pumy użytkownicy dostaną możliwość odblokowywania reklam telewizyjnych, które będą dla nich dostępne o dwa dni wcześniej niż dla pozostałych klientów. W reklamach tych występować będą zawodnicy sponsorowani przez Pumę. Należą do nich sprinter Usain Bolt, piłkarze Mario Balotelli i Sergio Aguero , golfistka Lexi Thompson oraz zawodnicy footballu amerykańskiego Jamaal Charles, Cordarelle Patterson i Jadeveon Clowney (łącznie mają oni 19 milionów followersów).

Kusząca reklama Pumy

To właśnie zawodnicy będą udostępniać tweety i zarazem informować użytkowników Twittera jaka liczba retwittów pozwoli na odblokowanie nowej treści. Pod tweetem znajdzie się też wykres pokazujący jaki procent osób już podało dalej danego tweet’a i ile jeszcze brakuje do celu.

Użytkownicy, którzy udostępnią tweeta marki Puma, otrzymają prywatną wiadomość z informacją, że dołączyli do wąskiego grona, która zobaczy reklamę przed innymi użytkownikami. Dla prawdziwych fanów sportu może to być nie lada gratka.

Działania na Twitterze są częścią większej kampanii pod hasłem Forever Faster (Szybciej Na Zawsze). „Naszą misją jest stać się najszybszą marką sportową na świecie we wszystkich aspektach naszego biznesu.” – powiedziała Tara McRae, wiceprezes odpowiedzialny za Brand Marketing w Pumie.

Korzyści dla Twittera

Usługa „Flock to Unlock” została stworzona przez programistów Twittera we współpracy z firmą Digital LBI. Wykorzystuje ona inną usługę –  Twitter’s Card’s –  która pozwala agencjom reklamowym oraz firmom dodawać treść multimedialne do swoich tweetów. Twitter i Puma, na mocy zawartej umowy, wspólnie będą ulepszać usługę „Flock to Unlock”.

Z tej samej usługi korzystają już firmy takie jak Bonobos, Lenovo UK oraz Monterey County. Bonobos wykorzystuje usługę „Flock to Unlock” dla oferowania zniżek, które odblokowują się po określonej liczbie kliknięć „podaj dalej”. Przedstawiciele Twittera są przekonani, że nowa wkrótce rozpowszechni się wśród innych firm na całym świecie.

Reklama

SCF 2017 Spring