FerBuy rozpoczyna współpracę z marką Big Star

bigstar i ferbuy

FerBuy, operator systemu internetowych płatności odroczonych, rozpoczyna współpracę z firmą BIG STAR. Klienci internetowego sklepu, należącego do popularnej marki odzieżowej, mogą robić zakupy, odkładając płatność za zakupiony produkt na 14 dni.

FerBuy to prosty i bezpieczny system płatności, działający na zasadzie “kup teraz, zapłać później”. Pozwala klientom sklepów internetowych na dwie formy rozliczenia – całościową spłatę w ciągu dwóch tygodni od dokonania zakupu lub rozłożenie płatności w elastyczny system ratalny. Rozwiązanie upraszcza także administrację związaną z obsługą płatności czy wystawianiem faktur.

Wygodne płatności

Zakupy za pomocą systemu płatności odroczonych FerBuy przyspieszają księgowanie płatności i realizację wysyłki. Wszelkimi formalnościami, związanymi z płatnością, zajmuje się FerBuy. Podczas dokonywania transakcji sklep internetowy otrzymuje potwierdzenie płatności, a klient specyfikację kosztów zakupu oraz dostęp do indywidualnego konta My FerBuy, na którym o każdej porze może sprawdzić status swoich płatności.

Płatności odroczone FerBuy to bardzo dobra opcja dla tych, którzy chcą sprawdzić czy przymierzyć towar, zanim za niego zapłacą jak również dla osób, które w chwili zakupu nie mają wolnych środków na dokonanie przelewu. Mamy nadzieję, że nasze rozwiązanie na stałe wpisze się w nawyki zakupowe klientów kupujących online. Jesteśmy bardzo zadowoleni, że do grona partnerów, którzy zaufali naszemu systemowi płatności, dołączył BIG STAR.”– mówi Rafał Pasieka, ekspert systemu internetowych płatności odroczonych FerBuy.

Przymierz teraz, zapłać później

Współpraca obu firmy pozwoli klientom sklepu internetowego BIG STAR najpierw przymierzyć zamówione ubrania a dopiero później za nie zapłacić – identycznie jak w sklepie stacjonarnym. Takie rozwiązanie zapewne przypadnie do gustu dużej liczbie klientów, ponieważ to właśnie ubrania są najczęściej zwracane gdyż zwyczajnie nie pasują.

Sklep internetowy BIG STAR oferuje aż 60 dniową możliwość zwrotu zakupionych produktów, wiąże się to jednak z chwilowym zamrożeniem gotówki, na co nie każdy od razu się decyduje. Wprowadzając odroczone płatności niwelujemy barierę, jaką dla niektórych Klientów stanowią zakupy online. Podobnie jak w sklepie stacjonarnym, klient najpierw przymierza produkt, dopiero później za niego płaci. Ryzyko nietrafionego zakupu zmniejszone jest do minimum. W przypadku braku zainteresowania i zrezygnowania z zakupu w ciągu 14 dni – transakcja zostaje anulowana. Warto podkreślić, że FerBuy nie wymaga od klienta stosu dokumentów i długiej weryfikacji. System wykorzystuje dane podane podczas składania zamówienia a cała procedura trwa 30 sekund – mówi Kamil Kordelas e-commerce manager w firmie BIG STAR.

Jak pokazały wyniki badania Interaktywnego Instytutu Badań Rynkowych, przeprowadzone na początku lipca 2014 roku dla marki FerBuy, 62% polskich internautów robiących zakupy online pozytywnie postrzega możliwość nabycia produktów przez Internet przy odłożeniu płatności w czasie na 14 dni. Zakupy online są również atrakcyjne dla klientów ze względu na oszczędność czasu i wygodę.

Reklama

SCF 2017 Spring