Startup Augmented Pixels: nowe perspektywy sprzedaży wielokanałowej

Augmented Pixels sprzedaż internetowa

Aplikacje wykorzystujące rozszerzoną rzeczywistość są coraz częściej wykorzystywane  w sprzedaży wielokanałowej. Jednym z dostawców technologii dla detalistów jest amerykańska firma Augmented Pixels. Dzięki jej innowacyjnym rozwiązaniom można zwiększyć obroty, współczynnik konwersji oraz polepszyć jakość obsługi klienta.

Marketing w rozszerzonej rzeczywistości

Augmented Pixels to wiodący dostawca platform w rozszerzonej rzeczywistości. Wykorzystują je zarówno twórcy gier jak i handlowcy. Wśród udziałowców firmy znajdują się fundusze AVentures Capital, Plug and Play Tech Centre, oraz prywatny inwestor Torben Majard. Dotychczas rozwiązania Augmented Pixels wykorzystywane były np. w kampaniach promocyjnych multipleksów takich jak turecki MaxiPara czy Cinemaximum “Sinema Kart”. Klienci odwiedzający kino mogli wygrać darmowy popcorn grając za pomocą smartfonów i tabletów w gry w rozszerzonej rzeczywistości. Był to doskonały sposób na angażowanie klientów i dostarczenie rozrywki całym rodzinom.

Architektura online

Kolejnym nagradzanym projektem Augmented Pixels była aplikacja ARHouse. Stworzono ją dla kanadyjskiej firmy budowlanej Jayman. Dzięki aplikacji klienci mogą oglądać w rozszerzonej rzeczywistości swój przyszły dom. Program można modyfikować w zależności od potrzeb firmy: nadaje się zarówno dla agentów nieruchomości, jak też architektów i firm budowlanych. Pomysł polegał na trójwymiarowej wizualizacji planów architektonicznych na ekranach urządzeń mobilnych.

Pomysły na urządzenie wnętrz

Dzięki Augmented Pixels klienci mogą też urządzić sobie mieszkanie. Firma stworzyła aplikację ShowInRoom, która pozwala eksperymentować z wystrojem wnętrz, ustawiać meble i sprawdzać, gdzie pasują najlepiej oraz dobierać ich kolorystykę i styl.

Dzięki aplikacji ( jest dostępna zarówno na iOS jak i Android) sprzedawcy dowiadują się więcej na temat oczekiwań swoich klientów i proponują wizję aranżacji produktów jeszcze przed dokonaniem zakupu. Rozszerzona rzeczywistość może wspomóc zarówno sprzedaż online jak i stacjonarną, a partnerstwo z dostawcą tej technologii pozwoli w znacznym stopniu zwiększyć zaangażowanie klientów.

Reklama

SCF 2017 Spring