Levi’s wprowadza nową opcję zakupów online

levi's e-commerce

Interaktywne filmy, przy pomocy których możemy robić zakupy, stają się co raz bardziej popularne na rynku e-commerce. Po kampanii reklamowej Net-a-Porter, teraz firma Levi’s udostępniła własną produkcję video.

Kampania nosi nazwę Live in Levi’s project (Życie w ubraniach Levi’s). Film pokazuje jak ludzie na całym świecie noszą spodnie marki Levi’s. Wystarczy kliknąć w część garderoby pokazującej się na ekranie by przenieść się do sklepu internetowego. „Prawie każdy w współczesnym świecie posiadał lub posiada przynajmniej jedną parę spodni marki Levi’s. Naszym celem było maksymalne ułatwienie ich zdobycia” – mówi Stephen Clements, dyrektor kreatywny z agencji reklamowej AKQA, z którą Levi’s współpracował przy projekcie.

Interaktywna treść wideo

Interaktywne filmy pozwalają kupować za pomocą jednego kliknięcia, w momencie jak zobaczymy spodnie które nas interesują. Można oczywiście zjechać w dół strony gdzie znajdziemy link i opis spodni które znajdują się w filmie lub poczekać aż pojawi się napis „kup teraz”. Klienci mają przy tym możliwość poznania osób promujących produkty. Hasłem reklamy jest „Miliardy dżinsów. Wyjątkowe historie. Tak świat żyje w Levi’s”

livelevis

Strona #LiveinLevis

Sama strona internetowa firmy Levi’s przeszła ostatnio gruntowne zmiany. Teraz znajdziemy na niej filmy oraz zdjęcia poszczególnych bohaterów kampanii promocyjnej, wraz z wybranymi przez nich produktami, które możemy od razu zamówić online.

Kampania w social media

Oprócz oglądania filmów Levi’s zachęca klientów do interakcji na portalach społecznościowych (Instagram, Twitter, Facebook, Weibo). Przewodnim hashtagiem jest tu #liveinlevis

levis instagram

Kampania Levi’s na Instagramie

Screenshot_2014-08-12-12-58-39

Kampania Levi’s na Twitterze

„Ludzie którzy wybierają nasze produkty od zawsze byli dla nas inspiracją” – tłumaczy Jennifer Sey, dyrektor marketingu w Levi’s. „Wprowadzona innowacja wideo pozwala nam pokazać osoby identyfikujące się z marką oraz zachęcić innych do kupowania naszych wyrobów” – dodaje Sey.

Tagi:

Reklama

SCF 2017 Spring