Wielka Brytania: sieć Argos wprowadza cyfrowe innowacje

argos

Argos, firma oferująca artykuły gospodarstwa domowego w Wielkiej Brytanii i Irlandii, przeprowadziła kompletną cyfryzację dwóch swoich sklepów w Londynie. Nowe rozwiązanie pozwoli klientom zamawiać produkty online z natychmiastowym odbiorem w sklepie tradycyjnym.

Wystrój obydwu sklepów Argos został całkowicie zmieniony. Klienci mogą korzystać z tabletów do przeglądania produktów oraz dodawania wybranych artykułów do wirtualnego koszyka. Cyfrowa wersja katalogu pozwala klientom oglądać filmy prezentujące produkty, szczegółowe zdjęcia, oraz oceny innych kupujących.

Dzięki opcji płatności online londyńscy klienci Argos będą mogli zapłacić za produkty z domu. Zamówienia mogą zostać odebrane w punktach „Fast Track”, które znajdują się w nowych sklepach. Ich pracownicy już zostali odpowiednio przeszkoleni.

Zmiany poparte badaniami

Badania przeprowadzone przez Argos wykazały, że 71% kupujących w Londynie ceni sobie zakupy online szczególnie za ich wygodę. Jednocześnie ponad 65% ankietowanych twierdzi, że nadal lubi kupować w tradycyjnych sklepach.

Steve Barret kierownik regionalny odpowiedzialny za dwa londyńskie sklepy, skomentował: „Otrzymaliśmy bardzo pozytywny odzew od naszych klientów na temat nowego wystroju. Podobają się im tablety oraz cyfryzacja sklepu. Nasi klienci cenią sobie możliwość płatności online i odbioru w naszych punktach. Północna część Londynu jest dla nas bardzo istotną lokalizacją, dlatego cieszymy się że londyńczykom przypadły do gustu nasze nowe rozwiązania.”

Z badań wynika, że coraz więcej konsumentów przykłada wagę do cen produktów. Aż 71% Londyńczyków twierdzi, że są bardziej oszczędni teraz niż pięć lat temu. Ponad połowa ankietowanych twierdzi, że najpierw woli sprawdzić ceny produktów online zanim dokona zakupu offline. Nowe rozwiązanie Argos to próba połączenia obu tych trendów.

Tagi:

Reklama

SCF 2017 Spring