USA: przełomowy system zamawiania posiłków online

Dine on Time

Westfield Labs, firma należąca do globalnego operatora centrów handlowych Westfield Group, testuje nową aplikacje o nazwie Dine on Time. Aplikacja pozwala zamawiać jedzenie z restauracji znajdujących się w centrach handlowych za pośrednictwem urządzeń mobilnych.

Westfield Labs przed uruchomieniem aplikacji przeprowadziła badanie wśród osób korzystających punktu gastronomicznego znajdującego się w jednym z domów handlowych. Okazało się, że większość restauracji oraz fast foodów odwiedzana jest przez pracowników okolicznych firm. \

Westfield zapytała te osoby, co ułatwiło by im zamawiane lunchów oraz obiadów w centrum handlowym. Większość odpowiedziała że, najbardziej kłopotliwe jest stanie w kolejce żeby złożyć zamówienia, oraz późniejsze oczekiwanie na odbiór zamówienia – szczególne w tzw. porze lunchowej. Właśnie dlatego firma postanowiła stworzyć aplikację która zminimalizuje czas jaki spędzamy poza biurem.

Precyzyjna informacja

Obecnie aplikacja dostępna jest tylko dla klientów centrum handlowego Westfield San Francisco Centre lub osób posiadających swoje biura w okolicy domu handlowego. Zamówienia mogą być składane tylko za pośrednictwem urządzeń mobilnych firmy Apple.

Obsługa aplikacji „Dine on Time” (z ang. jedzenie na czas) jest bardzo prosta, wystarczy że mamy ją zainstalowaną na naszym urządzeniu mobilnym z systemem operacyjnym iOS oraz skonfigurujemy konto. Do wyboru mamy wszystkie restauracje oraz fast foody znajdujące się w centrum handlowym. Użytkownicy natychmiast otrzymują informację jaki jest czas oczekiwania na realizacje zamówienia.

Elastyczna logistyka

Po wyborze restauracji możemy wybrać danie oraz różne dodatki i przystawki. Wszystkie dania posiadają zdjęcia, a każda restauracja promuje dania rekomendowane danego dnia. Klient może zdecydować czy sam odbierze posiłek czy też chce opcji z dostawą. Termin odbioru czy dostawy można zaprogramować z dokładnością do 10 minut (z maksymalnym czasem wyprzedzenia 24 godzin).

Płatności za usługę odbywają się z poziomu aplikacj -i wystarczy wpisać dane naszej karty płatniczej. Możemy również ustalić jakiej wysokości napiwek chcemy zostawić.

Po złożeniu zamówienia otrzymujemy potwierdzenie na telefon oraz e-mail dzięki technologi push. Pracownik restauracji za pośrednictwem tableta potwierdza informacje, że nasze danie jest już gotowe i czeka na odbiór – wtedy również otrzymujemy potwierdzenie na telefon za pośrednictwem SMS.

Reklama

SCF 2017 Spring