Startup Spring: nowy sposób na zakupy mobilne

Spring m-commerce

Serwis Spring z siedzibą w Nowym Jorku stworzył własny kanał B2C omijając sklepy detaliczne.

Aplikacja jest wynikiem pracy braci Davida i Alan Tish. Ich celem było uproszczenie zakupów mobilnych poprzez likwidację pośredników i dostarczenie produktu prosto do rąk klienta. W lipcu 2014 startup pozyskał 7,5 miliona dolarów dofinansowania z funduszu Thrive Capital. Dzięki temu Spring zawarł umowę o współpracy z takimi gigantami jak Levi’s, Michael Kors oraz Nicole Miller.

Spring m-commerce

By zrobić zakupy wystarczy jedno kliknięcie

Aplikacja daje użytkownikom możliwość śledzenia działalności ulubionych marek. Konsument jest zawsze doskonale poinformowany o wszelkich nowinkach przygotowywanych przez producentów. Nie trzeba już zaśmiecać telefonu dziesiątkami aplikacji, wszystkie informacje skupione są w jednym miejscu. „Klienci nie chcą ściągać oddzielnych aplikacji każdego z producentów” mówi David Tish. „To męczące i strasznie obciaża nasze urządzenie” – dodaje

Spring m-commerce

Serwis Spring współpracuje z największymi detalistami

Za pośrednictwem aplikacji można oczywiście robić zakupy – wystarczy tylko jedno kliknięcie. Spring przechowuje dane kart kredytowych w aplikacji, a nie na serwerach, dzięki czemu są one całkowicie bezpieczne. Bracia Tish podpatrzyli takie rozwiązanie w aplikacji sprzedażowej sieci sklepów meblarskich Fab.

Aplikacja ma też szereg innych funkcji. Dzięki geolokalizacji można w łatwy sposób odnaleźć najbliższy sklep stacjonarny danej marki. Spring zaprasza też do współpracy projektantów i stylistów, którzy tworzą tematyczne kolekcje odzieżowe, które potem w łatwy sposób można przejrzeć i kupić.

Spring m-commerce

Aplikacja pozwala śledzić działalności ulubionych producentów

Aplikacja po części działa też jak portal społecznościowy. Dzięki niej konsumenci mają stały, bieżący kontakt ze swoimi ulubionymi producentami. Ale najważniejsze, że znacznie skraca ona łańcuch zakupowy. Czy takie rozwiązanie nie jest przypadkiem przyszłością e-commerce?

 

 

Tagi:

Reklama

SCF 2017 Spring