USA: Reebok stworzył własny system dostaw

Reebok strategia online

Dzięki kampanii przygotowanej przez firmę Reebok kupowanie butów stało się wyjątkowo proste. Akcja nosi nazwę Human Disptach Service czyli wysyłka z wykorzystaniem ludzi.

W nowej formule zakupy będzie można zrobić bez wychodzenia z domu, jak i bez konieczności zamawiania w sklepie internetowym.

Zamówienia na Twitterze

28 sierpnia 2014 roku klienci Reebok, którzy chcieli kupić nowy model butów Reebok ZJet, mogli skorzystać z nowego kanału dostaw. By złożyć zamówienie wystarczało zalogować się na swoje konto na Twitterze i udostępnić Tweety z hashtagiem #ReebokHDS oraz adresem dostawy i rozmiarem buta.

Dostawa na biegu

Najciekawszym elementem kampanii promocyjnej była forma przesyłki – wszystkie dostawy odbyły się bez wykorzystania jakichkolwiek środków transportu. Buty dostarczali wynajęci wcześniej biegacze. Co więcej, przed sfinalizowaniem transakcji kupujący mogli przymierzyć obuwie.

Akcją promocyjną objęty został jedynie Nowy Jork. Za stworzeniem kampanii stoi agencja Venables Bell & Partners z siedzibą w San Francisco.

„Dzisiejsi kupujący chcą, by zamówione towary były im dostarczane niemal natychmiast. Chcieliśmy pokazać, że stworzenie takiego systemu dostaw jest możliwe. Okazuje się, że w wielkich miastach wysyłka z wykorzystaniem ludzi jest najskuteczniejsza i najszybsza. Przy okazji udało się nam rozwiązać problem braku możliwości przymierzania towarów zamawianych online i choćby z tego powodu akcję można uznać za sukces” – powiedział Will McGinnes, dyrektor kreatywny w firmie Venables&Partners.

Tagi:

Reklama

SCF 2017 Spring