Adidas: nowa aplikacja zmienia kupujących w projektantów

Adidas e-commerce

W dzisiejszym e-handlu liczy się przede wszystkim personalizacja. I nie chodzi już tylko o proces zakupowy, ale też o same produkty.

Klienci chcą być projektantami i tworzyć spersonalizowane produkty, poprzez które wyrażą własną osobowość. Dlatego Adidas uruchomił nową aplikację miZX FLUX. Z jej użyciem klienci mogą stworzyć własną wersję sportowych butów.

Aplikacja umożliwia wgrywanie zdjęć i obrabianie ich w edytorze zbliżonym do tego, jaki działa na Instagramie. Obraz można zamieścić w dowolnym miejscu na powierzchni buta i obejrzeć swoje dzieło na podglądzie, obracając obraz o 360 stopni. Gotowy projekt można udostępniać w social media, dodając hashtag #MiZXFLUX. Jeśli wgrany obraz spełnia określone wymogi, przyozdobione nim obuwie można następnie kupić.

Screenshot_2014-09-02-09-47-10

Hashtag #MiZXFLUX na Instagramie

Jak korzystać z aplikacji

Aplikacja działa na platformach iOS i Android i dostępna jest w Austrii, Belgii, Danii, Finlandii, Niemczech, Francji, Irlandii, Holandii, Hiszpanii, Szwecji i Wielkiej Brytanii. Niestety, użytkownicy z krajów spoza tej listy nie mogą nawet pobrać aplikacji. Jak zapowiada Adidas, niedługo zostanie ona uruchomiona na rynku kanadyjskim. W Stanach Zjednoczonych można już korzystać z aplikacji, jednak opcja kupna uruchomiona zostanie dopiero w listopadzie 2014 roku. Cena butów wraz z dostawą wynosi 110 euro.

Za pomocą aplikacji można zaprojektować własną wersję trampek Adidas ZX Flux. Po ściągnięciu aplikacji, użytkownik zaznacza swoją płeć, rozmiar buta oraz kraj, w którym mieszka. Następnie albo robi smartfonem zdjęcie lub też  ładuje fotografię z zasobów telefonu. Potem następuje edycja, tak aby fotografia była odpowiednio umiejscowiona na bucie. Gotowy produkt można udostępnić w social media, zapisać albo od razu zamówić.

Strona domowa Mi ZX Flux

Strona domowa Mi ZX Flux

Zamówienie nie zostanie przyjęte, jeśli na zdjęciu widoczny jest firmowy logotyp, bądź wizerunek znanej osoby. Projektów takich nie wolno również udostępniać w mediach społecznościowych.

Aplikacja Adidas

Aplikacja Adidas jest intuicyjna w obsłudze

Dla Adidasa jest to kolejny sposób na promocję i zwiększenie sprzedaży online. Adidas już udostępnił niektóre projekty na swoich profilach na Twitterze i Instagramie:

Aplikacja Adidas e-commerceAplikacja Adidas e-commerce

Tagi:

Reklama

SCF 2017 Spring