Twitter wchodzi w e-commerce z nową usługą

twitter e-commerce

Twitter wprowadza usługę, która może zrewolucjonizować rynek handlu internetowego. Od 08.09 2014 roku w popularnym portalu społecznościowym można robić zakupy.

Amerykańcy użytkownicy Twittera już mogą dokonywać zakupów na Twitterze za pomocą przycisku ‚Kup Teraz’, który został umieszczony przy niektórych wpisach. Twitter obecnie współpracuje z takim detalistami jak Burberry czy Home Depot oraz artystami takimi jak Wiz Khalifa oraz Megadeath.

Oferty specjalne

„Liczymy ze nowa usługa sprawi, że zakupy, zwłaszcza z użyciem smartfona, będą jeszcze łatwiejsze i przyjemniejsze. Nasi użytkownicy otrzymają dostęp do specjalnych ofert oraz unikalnych produktów, których nie znajdą nigdzie indziej. Wszystkie zakupy będą mogły być dokonywane z pomocą aplikacji mobilnej dostępnej na urządzenia z oprogramowaniem iOS oraz Android. Detaliści również skorzystają na nowej usłudze, zamieniając obserwujących na kupujących” – pisze Twitter na swoim blogu.

Nie jest to pierwsza usługa Twittera skierowana na e-commerce. Wcześniej serwis umożliwił dodawanie produktów do koszyka Amazon za pomocą hasztagu #AmazonCart. Inne wcześniejsze inicjatywy firmy to m. in. możliwość wysyłania kart podarunkowych do realizacji w kawiarniach Starbucks.

Proste zakupy

Dzięki nowej usłudze zakupy są bardzo proste. Wszystko odbywa się na Twitterze bez konieczności przechodzenia na stronę producenta. Wystarczy że użytkownicy klikną przycisk „kup teraz”, a później wprowadzą adres dostawy oraz metodę płatności. Zamówienie jest automatycznie przesyłane do detalisty, który je realizuje.

” Podczas testów okazało się, że złożenie zamówienia zajmuje najwyżej kilka sekund. Po wybraniu opcji „kup teraz” użytkownik otrzymuje dodatkowe informacje o produkcie i jest proszony o podanie adresu oraz wybranie opcji płatności. Informacje te są od razu przesyłane do detalisty” – informuje Twitter.

Bezpieczeństwo przede wszystkim

Twitter twierdzi, że nowa usługa jest całkowicie bezpieczna, a informacje o płatności w pełni szyfrowane. Po dokonaniu pierwszego zakupu, informacje o adresie oraz metodzie płatności są zapisywane, co ułatwia kolejne transakcje.

„Adres oraz informacje o płatności są szyfrowane i przechowywane w celu uproszczenia kolejnych transakcji. Przy następnym zakupie nie ma konieczności wpisywania wszystkiego na nowo. Oczywiście użytkownicy zawsze mogą usunąć te dane ze swojego konta. Informacje o karcie płatniczej również przechowywane są w bezpieczny sposób i nie będą udostępnianie detalistom bez zgody użytkownika” – zapewnia firma Twitter.

Tagi:

Reklama

SCF 2017 Spring