Ruszył sklep internetowy marki Quiosque

Qiosque sklep internetowy

Należąca do bydgoskiej firmy PBH SA marka odzieżowa Quiosque uruchomiła sklep internetowy. Za cały projekt odpowiada firma Fast White Cat.

Sklep internetowy Quiosque został w całości stworzony przez agencję Fast White Cat: od projektu responsywnej strony dostosowanej do platformy Magento, przez layout i grafikę, aż po wdrożenie, zarządzanie, obsługę klienta, live chat i logistykę.

Jak wyjaśnia Cezary Kożon, director of business development w Fast White Cat, tego typu kompleksowy outsourcing jest specjalnością agencji. „Klienci chcą, żebyśmy zajęli się projektem jako całością, od a do z. W taki sposób współpracujemy również z innymi markami, np. Recman” – mówi Kożon.

Sklep zarządzany zewnętrznie

Ze strony Quiosque za sklep internetowy odpowiada Magdalena Majchrzak-Puczyńska, z którą Fast White Cat konsultuje wszelkie aspekty projektu. Nad e-sklepem pracują również działy IT oraz stylistki Quiosque, które dbają o jego wizualną stronę przedsięwzięcia.

Jednak wykonanie całego projektu, łącznie ze zdjęciami i opisami produktów, było zadaniem agencji. Fast White Cat używa także swojego centrum logistycznego we Wrocławiu do organizacji dostaw produktów Quiosque. Zajmuje się kontaktami z firmą kurierską oraz przygotowaniem produktów do wysyłki.

„Nie jesteśmy firmą logistyczną, ale posiadamy własne centrum dystrybucji. Dlatego świadczymy usługi logistyczne klientom, których obsługujemy kompleksowo. Oczywiście niektórzy klienci, na przykład Recman, wolą korzystać z własnego magazynu” – wyjaśnia Cezary Kożon.

Qiosque sklep internetowy

Sklep internetowy Quiosque

Fast White Cat zajmuje się również pozycjonowaniem e-sklepu, kampaniami AdWords oraz współpracą afiliacyjną. Dba także o zwiększenie konwersji z Facebooka, zarządzając płatnymi treściami i dostarczając treści związanych ze sprzedażą. Profilem na Facebooku i treściami związanymi z tematyką mody zarządza Quiosque, natomiast agencja zajmuje się performance marketingiem, wykorzystując Facebook do zwiększenia sprzedaży.

Porady dla klientów

Do sklepu internetowego wchodzimy przez stronę główną Quiosque, która zaprojektowana jest zgodnie z najnowszymi trendami w branży fashion. Sklep cechuje minimalistyczny layout oraz duże zdjęcia modelek w ubraniach marki.

Sklep pełni również funkcje doradcze. Znajdziemy w nim działy, które mają inspirować klientki do zakupów: lookbook, „zestawy” oraz funkcję „doradź mi”.

Qiosque sklep internetowy

Funkcja „doradź mi” pomaga wybrać zestaw odpowiedni do typu urody

Ta ostatnia funkcja jest autorską aplikacją stworzoną przez Fast White Cat. Umożliwia dobranie odpowiedniego dla danego typu urody zestawu ubrań. Klient wybiera odpowiednie opcje określając kolor oczu, włosów, typ cery oraz określa, na jaką okazję chce się ubrać. Wyszukiwarka przegląda ofertę pod kątem dobranych parametrów i podpowiada odpowiednie kreacje.

Obecnie sprzedaż mobilna stanowi 10% obrotów sklepu. Na ukończeniu jest wersja anglojęzyczna e-sklepu.

Marka Quiosque działa na polskim rynku od 20 lat. Obecnie sieć salonów Quiosque liczy ponad 110 sklepów, z czego pięć to outlety.

Reklama

SCF 2017 Spring