Kampanie SALESmanago dotrą do odbiorców z zabójczą skutecznością

SALESmanago marketing online

Firma SALESmanago, oferująca narzędzia do automatyzacji marketingu, nawiązała współpracę z holenderską firmą Yieldr, które pozwala dopasowywać kampanie internetowe do zachowania odbiorcy.

W wyniku współpracy klienci SALESmanago zyskają możliwość automatycznego wyświetlania dopasowanych komunikatów reklamowych konkretnym osobom na dowolnej stronie internetowej.

SALESmanago Marketing Automation identyfikuje i monitoruje zachowanie osób na stronie internetowej i w pozostałych kanałach komunikacji marketingowej i bezpośredniej. Buduje profil każdego potencjalnego i aktualnego klienta. Wykorzystujące te informacje, SALESmanago może wskazywać systemowi Yieldr, którym użytkownikom wyświetlić konkretną reklamę, a którym jej nie wyświetlać. Pozwala to dużo dokładniej przeprowadzać kampanie reklamowe, zmniejszać ich koszty oraz celniej trafiać z przekazem reklamowym.

Firma z pierwszej dziesiątki

SALESmanago Marketing Automation to polski produkt tworzony przez krakowską firmę Benhauer. Wg firmy Datanyze, to dziesiąta na świecie pod względem wielkości platforma do automatyzacji marketingu. System wykorzystywany jest przez ponad 1000 firm, wśród których znajdują się: Komputronik, Agito.pl, Getin Bank, YvesRocher, Matras, Rainbow Tours, Sizeer, a także grupa małych i średnich przedsiębiorstw B2B oraz B2C. W spółkę zainwestował Rafał Brzoska, założyciel i Prezes Grupy Integer (Inpost i Paczkomaty), który w marcu 2014 kupił 20% udziałów w firmie za 5 mln zł.

Informacja jeden do jednego

„Przy coraz większym szumie informacyjno-marketingowym i fragmentacji dostępnych mediów, najważniejsze staje się dokładne dopasowanie zawartości każdego komunikatu, na każdym z punktów styku klienta z ofertą firmy. Nowa integracja pozwala docierać z informacją dopasowaną jeden-do-jednego, również w reklamie displayowej” – mówi Marek Broda, senior product manager w SALESmanago Marketing Automation.

Yieldr to holenderski system o międzynarodowym zasięgu specjalizujący się w kreowaniu i identyfikowaniu zainteresowania zakupem przy wykorzystaniu reklamy internetowej. System dopasowuje uruchomienie odpowiednich kampanii reklamowych w oparciu o dostępne informacje na temat oferty i zachowania odbiorcy.

Reklama

SCF 2017 Spring