Hybris: Polska kluczowym rynkiem e-commerce w regionie

hybris e-commmerce

Polska, jako jeden z najbardziej obiecujących rynków e-commerce w regionie, zachęca zachodnich dostawców technologii do nowych inwestycji. Aby kształcić lokalne kadry i sprzedawać więcej usług polskim e-sklepom firma hybris otwiera w Gliwicach nowe centrum badawcze.

Potencjał tkwi w omni-commerce

Nowa siedziba, znajdująca się w historycznym budynku Ikara, pierwszego w Gliwicach domu towarowego, łączy w sobie zabytkowe wnętrza z koncepcją nowoczesnego open office.

„Polskie firmy mają nad zachodnimi tę przewagę, że mogą budować sprzedaż wielokanałową od podstaw, w sposób całościowy i zaplanowany. Dzięki temu, w odróżnieniu od wielu zachodnich graczy, nie muszą przechodzić wielu kosztownych i czasochłonnych przekształceń. Polska jest dla hybris jednym z najważniejszych europejskich rynków, głównie ze względu na potencjał rozwoju rynku dla usług typu omni-commerce” – mówi Carsten Thoma, prezes hybris.

Jak tłumaczy Thoma Gliwice zostały wybrane ze względu na potencjał edukacyjny. Do końca 2015 roku firma planuje tu zatrudnić 50 pracowników, docelowo w nowo otwartym biurze pracować będzie ok. 260 osób. Najbardziej poszukiwani są programiści Java, specjaliści w dziedzinie rozwiązań w chmurze, testerzy środowisk i administratorzy systemów.

Hybris współpracuje z politechniką

Centrum Rozwoju Oprogramowania firmy hybris w Gliwicach zostało założone w 2007 roku. Obecnie centrum zatrudnia 154 pracowników – przede wszystkim programistów – zajmujących się m.in. rozwojem oprogramowania, wsparciem produktowym i przedsprzedażowym. Jest to jedno z największych na świecie i jedyne w Europie Środkowo-Wschodniej centrum rozwojowe firmy hybris software.

W tej chwili Hybris rozszerza współpracę z Politechniką Śląską, dzięki czemu studenci będą mogli w gliwickim Centrum rozwijać swoje umiejętności praktyczne.

Firma hybris software należy do SAP i jest dostawcą platform e-commerce na świecie. Z oprogramowania hybris korzysta już ponad 500 firm, w tym takie globalne firmy B2B jak W.W.Grainger, Rexel, General Electric, Thomson Reuters i 3M, a także znane marki konsumenckie – Toys“R”Us UK, Bridgestone, Levi’s, Nikon, Migros, Nespresso i Lufthansa.

Tagi:

Reklama

SCF 2017 Spring