Twitter uruchamia nowe narzędzie dla branży e-commerce

Twitter reklama e-commerce

Funkcje wprowadzone właśnie na Twitterze mają ułatwić dotarcie z promowanymi treściami do właściwych odbiorców. Na przykład do osób o profilu podobnym do najczęstszych i najbardziej wartościowych klientów danego e-sklepu.

Aktualizacja wprowadza też kolejne opcje dotarcia do odbiorców na urządzeniach mobilnych. Nowa wersja Tailored Audiences, czylli narzędzi remarketingowych Twittera, pozwala m.in. wykorzystać numery telefonów użytkowników do rozszerzenia zasięgu treści promowanych na smartphonach. Umożliwia też tworzenie list odbiorców oraz zarządzanie kampaniami za pomocą jednego panelu administracyjnego.

Twitter zapewni lepszy remarketing

Zaktualizowane przez Twitter Tailored Audiences pomoże dobrać nowych odbiorców kampanii reklamowych. Specjalny algorytm zaproponuje użytkowników o podobnych zainteresowaniach, w podobnym wieku albo mieszkających w pobliżu osób, które już figurują na liście odbiorców kampanii. W ten sposób będzie można zwiększyć zasięg działań remarketingowych i dotrzeć wyłącznie do odbiorców, których profile są zbliżone np. do najbardziej wartościowych klientów e-sklepu. Dobierać odbiorców będzie też można uwzględniając czy zareagowali oni na kampanie prowadzone w przeszłości albo czy odwiedzili stronę e-sklepu.

Skuteczniej na urządzeniach mobilnych

Nowe narzędzie jest też zintegrowane z profilami reklamowymi Google Android i iOS. Dzięki temu marketerzy dotrą do użytkowników mobilnych, którzy mają np. zainstalowaną aplikację danego e-sklepu, przeglądali jego stronę internetową lub wyświetlali poszczególne produkty.

Użytkownicy będą mieli możliwość wyłączenia opcji targetowania reklam na podstawie swoich zainteresowań i podobieństwa do profili innych użytkowników. Opcja taka dostępna jest w ustawieniach prywatności. Twitter zapewnia, że nie zamierza udostępniać reklamodawcom danych osobowych użytkowników. Marketerzy otrzymają dane statystyczne o tym, ilu klientów kliknęło w reklamę. Twitter nie poinformuje natomiast, którzy użytkownicy to zrobili.

Tagi:

Reklama

SCF 2017 Spring